خداقوتی دکتر براتی زاده به تلاش شبانه روزی کارکنان مدیریت منابع انسانی و واحدهای تابعه دانشگاه / صدور بیش از ۵۵۰۰ حکم افزایش حقوق

شنبه ٢٦ فروردین ١٤٠٢ ساعت ١٢:٤٩ ب.ظ   ( بازدید : 114 نفر )


تلاش شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل کارکنان مدیریت منابع انسانی و واحدهای تابعه دانشگاه و همچنین همکاران سایر واحدها در بجنورد و شهرستان ها در حوزه منابع انسانی باعث شد تا در سریع ترین زمان ممکن، احکام افزایش حقوق کارکنان این دانشگاه با توجه به ابلاغیه بخشنامه افزایش حقوق صادر شود.

کارکنان منابع انسانی و همکاران سایر واحدهای دانشگاه در این تلاش های بی وقفه که گاها تا پاسی از شب نیز ادامه داشت، بیش از ۵۵۰۰ حکم را صادر کردند.

در این حال دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز شامگاه روز گذشته با حضور در ستاد دانشگاه و ضمن خداقوتی به کارکنان مدیریت منابع انسانی و واحدهای تابعه دانشگاه، به صورت حضوری در جریان روند انجام کار قرار گرفت.

به گفته مدیر منابع انسانی دانشگاه، با توجه به ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق در سال 1402، دانشگاه شروع به صدور بیش از 5500 حکم کرده است.

ریحانی ابراز امیدواری کرد که با همت همکاران مدیریت منابع انسانی و سایر واحدهای دانشگاه، صدور احکام تا امشب به اتمام برسد و این افزایش حقوق ها با حقوق فروردین ماه پرداخت خواهد شد.

گفتنی است تنی چند از کارکنان مدیریت منابع انسانی دانشگاه در اقدامی جهادی و جهت تسریع در صدور احکام، از صبح روز گذشته تا سحر امروز را در دانشگاه سپری کردند.

 


منبع : مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۲ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۲ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۸ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...