حضور معاون توسعه دانشگاه در دوره پودمانی با محوریت حکمرانی و رهبری

شنبه ١٤ آبان ١٤٠١ ساعت ٧:٣٥ ق.ظ   ( بازدید : 158 نفر )


معاون توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی دانشگاه در دوره پودمانی با محوریت حکمرانی و رهبری حضور یافتند

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ، ماژول اول دوره پودمانی معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور با محوریت حکمرانی و رهبری توسط موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت ایران (معتمد) از تاریخ 10 لغایت 12 آبان ماه 1401 در سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.

هدف این دوره سه روزه تقویت مهارت های رهبری و فنی معاونین توسعه و آشنایی با برنامه های کلان وزارت بهداشت است. شیوه ارائه مطالب به صورت آموزش بزرگسالان (Adult Learning) بوده و همراه با مطالب تئوری، کارهای گروهی و عملی نیز به فراخور موضوعات مختلف در نظر گرفته شد.

این دوره بر مبنای مهارت های مدیریتی و اختصاصی ویژه مدیران توسعه مدیریت و منابع طراحی شده و شامل رهبری و شناخت خود، رهبری اقتضایی، مدیریت تغییر، کارتیمی، حرفه ای گرایی، تفویض اختیار، فنون مذاکره و مدیریت تعارض بود. که در پایان هر روز مدیران توسعه مدیریت و منابع به بحث و تبادل تجربیات خود پیرامون موضوعات مطرح شده در طول روز می پرداختند.

به منظور ارتقای کیفیت، در پایان دوره ارزیابی افراد درخصوص نحوه اجرای دوره، محتوای دوره و چگونگی برگزاری آن به صورت شفاهی و کتبی صورت گرفت تا بهبودهای پیشنهادی مدنظر قرار گیرد. 


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۵ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۷ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۳۴ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...