بیانیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان

پنج شنبه ١٢ آبان ١٤٠١ ساعت ١٠:١٥ ق.ظ   ( بازدید : 87 نفر )


دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر خودباوری و استقامت ملت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و ایادی آن، خاطره‌ي عظيم يوم‌الله 13 آبان «روز ملي مبارزه با استكبار جهاني» را گرامي داشت.

به گزارش وب‌دا، در متن این بیانیه آمده است:

 

13 آبان، جريان حق‌محور خداجويان در جهت عريان ساختن ماهيت استثماري و پنهان شده‌ي زمامداران دروغگوي واشنگتن و گردانندگان سياست‌هاي ماجراجويانه آمريكا است.

 

پس از رسوايي‌هاي روز‌افزون و بيشمار جريان استكباري و ليبرال دموكراسي غرب با سرمداري آمريكا (ام‌الفساد قرن) در گوشه گوشه جهان؛ مشاهده آشكار تجاوز، ظلم و سلطه بيش از پيش مدعيان دورغين تمدن و پيشرفت در جاي‌جاي اين كره‌ي خاكي، در عراق، افغانستان، سوريه، لبنان و در فلسطين، دست‌اندازي پيشقراولانه اين رذل باطلان زشت‌خوصفت در هركجاي عالم، امروز اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ما را نشانه رفته است، غافل از اینکه مردم فهیم ایران را متحدتر از قبل در کنار هم قرار خواهد داد و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

 

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باحضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به دنیا اعلام خواهند کرد که با پیروی از ولایت فقیه در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون گذشته شعار مرگ بر آمریکا سر خواهند داد و تا آخرین نفس از مبارزه علیه ستمگران و مستکبران جهان دست نخواهند کشید.

 

جامعه دانشگاهی علوم پزشکی خراسان شمالی نیز همپای سایر هموطنان ولایی و همیشه در صحنه خود، با حضور با شکوه در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ضمن گرامیداشت این روز تاریخی، یک بار دیگر به همه مستکبران عالم اثبات می‌کنند که مطیع امر، ولی زمان خود بوده و تا نفس در جان دارند از آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای عالی مقام انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۵ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۷ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۳۴ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...