اهدای یک دستگاه آمبولانس از سوی بانک رفاه کارگران به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

یكشنبه ٢٦ تیر ١٤٠١ ساعت ٢٢:٣١ ب.ظ   ( بازدید : 196 نفر )


از سوی بانک رفاه کارگران کشور، یک دستگاه آمبولانس به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دیدار با مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور، ضمن خیرمقدم به مسئولان این بانک به نقش موثر بانک‌ها در چرخه اقتصاد مردم و کشور اشاره کرد و مسئولیت پذیری اجتماعی را یکی از رسالت‌های آنان برشمرد.

 

 

 

 دکتر پورنقی در این دیدار، خواستار ورود بانک‌های استانی اعم از دولتی و خصوصی برای رفع برخی از مشکلات و چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه سلامت استان در راستای تحقق مسئولیت‌پذیری اجتماعی شد.

 

 

 

همچنین دکتر براتی‌زاده معاون توسعه دانشگاه در خصوص این دیدار گفت: این اقدام در راستای محرومیت‌زدایی و تجهیز ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و خدمت‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار صورت گرفته است. 

 

 

 

در ادامه نیز دکتر لله گانی مدير عامل بانك رفاه كارگران كشور ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، خواستار ارتقاء سطح روابط دوطرف در جهت ایجاد رضایتمندی بیشتر شد.

 

 

 

بر اساس این گزارش، درخواست‌های دانشگاه ازجمله( تقویت زیرساخت‌های عمرانی، اعطای تسهیلات به پرسنل، احداث خوابگاه دانشجویی و... ) در این دیدار مطرح و مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

 

گفتنی‌ست؛ از سوی بانک رفاه کارگران یک دستگاه آمبولانس به ارزش 15 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا شد


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۵ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۷ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۳۴ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...