آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بنیاد علوی

شنبه ١٨ تیر ١٤٠١ ساعت ٧:٢٠ ق.ظ   ( بازدید : 130 نفر )


در راستای استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و جلب مشارکت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مختلف با هدف محرومیت‌زدایی و ارتقای شاخص‌های حوزه بهداشت و درمان استان، فصل جدیدی از همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بنیاد علوی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه ، دکتر حسن براتی‌زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز چهارشنبه 15 تیرماه 1401 در نشست با مدیرکل امور بهداشت و درمان شرکت اسکان ایران زیرمجموعه بنیاد علوی بر ضرورت توجه به حوزه سلامت و لزوم ارتقای زیرساخت‌های این حوزه تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه امکانات درمانی استان باید متناسب با نیازها و شایسته مردم توسعه یابد، به جذب اعتبارات محرومیت‌زدایی در راستای ایجاد خانه‌های بهداشت در مناطق حاشیه شهر و کمتر برخوردار اشاره و عنوان کرد: توجه به این مناطق یکی از اهداف ما برای جلب مشارکت بنیاد علوی است.

 

 دکتر براتی‌زاده با تأکید بر اینکه دسترسی به امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی باید برای تمام مردم استان امکان‌پذیر باشد، تعدادی از پروژه‌های این حوزه که قابلیت مشارکت بنیاد علوی و شرکت اسکان ایران دارد را برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تقویت و گسترش این همکاری‌ها شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در استان باشیم.

 

دکتر محمدرضا جمعه زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان نیازهای درمانی استان در حوزه تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: با حمایت ویژه بنیاد علوی و پیگیری‌هایی که خواهیم داشت امیدواریم بخشی از این نیازها را بتوانیم برای مردم استان مرتفع کنیم.

 

گفتنی است؛ در این نشست که با حضور محبی مدیرکل امور بهداشت و درمان شرکت اسکان ایران زیرمجموعه بنیاد علوی برگزار شد، تعدادی از پروژه‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان با کارشناسان فنی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص زمینه‌های افزایش حداکثری مشارکت و همکاری شرکت اسکان ایران در راستای کمک به محرومیت‌زدایی خراسان شمالی در حوزه سلامت گفتگو شد.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۵ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۷ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۳۴ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...