610 ایثارگر شاغل در مجموعه علوم پزشکی خراسان شمالی تبدیل وضعیت شدند

سه شنبه ٢٤ خرداد ١٤٠١ ساعت ١١:٣٤ ق.ظ   ( بازدید : 142 نفر )


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اجرای 100 درصدی فرآیند بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگران، گفت: در این راستا، 610 ایثارگر شاغل دانشگاه تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه ، دکتر حسن براتی‌زاده روز دوشنبه 23 خرداد 1401 در نشست با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: تبدیل وضعیت 610 نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تلاش شبانه‌روزي و چندين ماهه رياست دانشگاه، همكاران معاونت توسعه مديريت، منابع و برنامه ريزي، مديريت منابع انساني، هسته گزينش، مديريت توسعه سازمان و تحول اداري و... انجام شد.

 

قاسم محمدزاده، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نیز در این نشست، از اهتمام و جدیت مدیران مجموعه علوم پزشکی استان در تبدیل وضعیت استخدامی 610 نفر از ایثارگران شاغل تجلیل کرد و خدمت به ایثارگران را توفیقی بزرگ دانست و گفت: هر تلاشی در راستای رفع دغدغه‌های ایثارگران، مهم و ارزشمند است و باید قدر دانسته شود.

 

وی با ابراز خرسندی از اجرای دقیق قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در مجموعه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در موارد معدودی در برخی از دستگاه‌ها فرایند اجرای این قانون به کندی پیش می‌رود و این اصلا قابل قبول نیست و لازم است با یک نگاه ویژه، روند اجرای آن تسریع پیدا کند و ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

 

گفتنی‌ست در پایان این نشست، از دانشگاه علوم پزشكی خراسان شمالی، به عنوان يكی از دستگاه‌های پيشرو و برتر استان در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران تقدیر شد.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۲ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۴ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۳۱ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...