پیام تسلیت معاون توسعه مدیریت و منابع به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

جمعه ١٣ خرداد ١٤٠١ ساعت ١٠:٢٥ ق.ظ   ( بازدید : 169 نفر )


دکتر حسن براتی زاده در پیامی سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی , دکتر حسن‌براتی‌زاده در پیامی سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح ذیل است:

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی فقیهی عالم، سیاستمداری محبوب، رهبری عادل و مجتهدی وارسته است. بزرگ‌مردی که پدر همه مسلمانان، آزادگان و مردم رنجدیده و مستضعف جهان بود و با "ایثار، اقتدار و صلابت" اسلام محمدی را چون چشمه‌ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.

امام خمینی (ره)، ثابت کرد که اسلام زنده است و می‌تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه‌های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد .

امام خمینی (ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید، اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان اباعبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه، بلکه با اختیار، مسیر فردوس برین گیرند.

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دل‌ها در حالی به سوگ آن عزیز می‌نشینیم که به‌واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را برعهده‌گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) به منزلگاه سعادت هدایت می‌نماید .

همچنین قیام خونین و تاریخ‌ساز مردم در 15 خرداد سال 1342، نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات سیاسی ملت سلحشور و آزادی‌خواه ایران علیه استعمار و استبداد ستم‌شاهی رقم زد که نشان از روحیه مردان و زنان بزرگ و خداشناسی بود که توانستند با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، عظیم‌ترین حماسه مردمی را با خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری نمایند.

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد را به تمام رهروان ولایت تسلیت عرض نموده و امیدوارم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب بتوانیم برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی قدم برداریم.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۱ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۲ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۶ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...