عزم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای جذب حداکثری اعتبارات ملی

سه شنبه ١٠ خرداد ١٤٠١ ساعت ٩:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 137 نفر )


رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دیداری با معاون توسعه وزارت بهداشت در راستای پیگیری مصوبات سفر آتی ریاست‌جمهوری به استان داشتند و با اشاره به وضعیت شاخص‌های بهداشت و درمان استان نسبت به میانگین کشوری، بر افزایش اعتبارات این حوزه تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه، رئیس و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با هدف جذب حداکثری اعتبارات ملی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش استان و پیگیری مصوبات مهم این حوزه، روز یکشنبه 8 خرداد 1401 در محل وزارتخانه متبوع دیدارها و نشست‌هایی با معاونان وزیر و مدیران کل وزارتی داشتند.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بیان داشتند : با توجه به سفر ریاست‌جمهوری به استان، پیگیر مصوبات این سفر در حوزه بهداشت، درمان و آموزش بودیم تا بتوانیم از این فرصت در راستای ارتقای سلامت مردم بهره‌مند شویم.

گفتنی‌ست؛ رئیس و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دیداری جداگانه با مدیرکل هماهنگی اقتصادی وزارت بهداشت، تبادل نظر برای استفاده از ظرفیت‌های این اداره‌کل در راستای تفاهم‌نامه‌های موجود با بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان و نحوه واگذاری سازه درمانی ارتش در شهر راز و اخذ تجهیزات پزشکی بیشتر برای استان انجام و قول سفر این مدیرکل به استان برای تحقق برنامه‌های پیش رو گرفته شد.

 

 


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۰ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۱ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۴ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...