اجرای پروژه های بهداشتی و درمانی راز و جرگلان تسریع می شود

پنج شنبه ٢٩ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ١٠:٤٣ ق.ظ   ( بازدید : 113 نفر )


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بازدید از پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستای راستقان راز و جرگلان با اشاره به اختصاص اعتبار قریب به 20 میلیارد ریالی به این پروژه از تسریع در اجرای آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع دانشگاه ، دکتر حسن براتی‌زاده روز چهارشنبه 28 اردیبهشت از پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستای راستقان که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت استان با متراژ ۵۲۴ مترمربع و در یک طبقه در حال ساخت است، بازدید کرد.

 

وی در این بازدید ضمن بررسی روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه، گفت از محل اعتبارات طرح‌های محرومیت‌زدایی، حدود 20 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص پیدا کرده است که بهره‌برداری آن را تسریع می‌‌کند.

 

گفتنی‌ست مراکز جامع خدمات سلامت، در مناطق شهری و روستایی راه‌اندازی می‌شود و خدمات قابل ارائه در این مکان شامل خدمات پزشکی عمومی، پرستار مشاوره سلامت روان، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی، دندانپزشکی، خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی، بهداشت محیط و حرفه ای و نظارت بر مراقبت‌های بهداشتی ارائه شده در واحدهای تابعه شامل پایگاه سلامت و خانه بهداشت فعال است.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۱ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۱ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۵ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...