پیام تبریک دکتر حسن براتی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال نو

دوشنبه ١ فروردین ١٤٠١ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 148 نفر )


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، با ارسال پیامی، آغاز سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، در متن پیام دکتر حسن براتی زاده آمده است:

(( یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ ))

سال 1400 را در حالی به پایان می رسانیم که دنیا همچنان درگیر میهمان ناخوانده و منحوس کرونا است که زندگی همه را دچار تغییرات اجباری و مصائب بی شمار کرد.
در این میان مدافعان سلامت بواسطه وظیفه خطیر و ارزشمندی که برای حفظ سلامت مردم بر عهده دارند، سختی‌های مضاعفی را متحمل شدند که این تلاش و ایثار به عنوان سند افتخاری از حوزه سلامت، به نیکی در تاریخ جاودانه خواهد ماند.
هرچند که وصف ایثار مدافعان سلامت در زبان نمی‌گنجد و یقین دارم که نزد خدای متعال از اجری عظیم برخوردار است، اما در طلیعه سال جدید به سهم خود، خاضعانه از تلاش ارزنده و خستگی‌ناپذیر این عزیزان بویژه همکاران خوبم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که علاوه بر مقابله با کووید ۱۹ در عرصه‌های مختلف نیز بی‌وقفه تلاش نمودند، قدردانی و یاد همه شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌دارم.
در پایان حلول سال نو و بهار طبیعت را تبریک و تهنیت عرض کرده و برای تمامی همکاران و خانواده  محترمشان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی،سربلندی و توفیق روزافزون را خواستارم.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۱ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۲ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۶ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...