قدردانی از بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت روز زن

یكشنبه ٣ بهمن ١٤٠٠ ساعت ٥:٢٧ ق.ظ   ( بازدید : 244 نفر )


سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همزمان با ولادت پرخیر و برکت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و به مناسبت روز زن از همکاران خانم شاغل در ستاد این دانشگاه با اهداء شاخه گل قدردانی کرد.

دکتر «حسن براتی زاده» در جمع بانوان شاغل در معاونت توسعه گفت: همواره بانوان در عرصه های مختلف خدمت رسانی همچون سلامت حضور داشته اند و این امر بیانگر توانمندی‌های آنان است. 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر الگو پذیری از فاطمه زهرا (س) اضافه کرد: همکاری و همیاری بانوان موجب تحقق رسالت ما در حوزه سلامت می‌شود.

متن کامل پیام تبریک ایشان به شرح ذیل می باشد:

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه، در متن این پیام آمده است:

حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) اسوه تمام عیار تقوی، عفت و حیاست و بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در مکتب آن حضرت پرورش یافته اند و با تاسی و پیروی از سیره و آموزه های اخلاقی و دینی اسوه طهارت نقش ارزشمند زنان را در جامعه نمایان نموده اند.

زنان ایثارگر این مرز و بوم در روزهای سخت و دشوار مبارزه با بیماری کرونا، در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده در لباس مقدس مدافعان سلامت نیز نقش ارزنده و بارزی در نظام سلامت داشته اند که ایثارگری های  آن ها قابل تقدیر و ستایش است

اینجانب میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر را به همه زنان و مادران دانشگاه علوم پزشکی استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۰ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۱۹ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۱ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...