با حضور رئیس اداره بازرسی و مدیر منابع انسانی دانشگاه صورت گرفت؛

یكشنبه ١٢ فروردین ١٤٠٣ ساعت ١٤:٥٧ ب.ظ   ( بازدید : 31 نفر )


ارزیابی و نظارت میدانی بر اجرای طرح سلامت نوروزی در فاروج

حجت الاسلام قدیمی رئيس اداره بازرسی، ارزيابی عملكرد و پاسخگويی به شكايات دانشگاه و همچنین ریحانی مدیر منابع انسانی دانشگاه، صبح امروز عازم شهرستان فاروج شدند و با حضور در بیمارستان شهدای فاروج، ضمن خداقوتی به همکاران، به صورت سرزده چگونگی ارائه خدمات به بیماران را در قالب طرح سلامت نوروزی، مورد ارزیابی قرار دادند.
حجت الاسلام قدیمی و ریحانی، با حضور در بخش های مختلف بیمارستان 32 تخت خوابی شهدای فاروج، هم با همکاران دیدار و هم خداقوتی عرض کردند و هم صحبت ها و دغدغه های همکاران شاغل در این بیمارستان را شنیدند و قول مساعد برای پیگیری دادند.
رئیس اداره بازرسی و مدیر منابع انسانی دانشگاه همچنین با همراهان برخی بیماران بستری در بخش و همچنین اورژانس این بیمارستان در خصوص خدمات ارائه شده گفت و گو کردند؛ گفت و گویی که اعلام رضایت همراهان بیماران از کادر درمان و خدمات ارائه شده ماحصل آن بود.
رئیس اداره بازرسی و مدیر منابع انسانی دانشگاه سپس عازم شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج شدند و با حضور در مرکز بهداشت این شهرستان و همچنین مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فاروج، ضمن خداقوتی به همکاران شاغل در این مراکز، هم صحبت ها و دغدغه های همکاران را شنیدند و هم به صورت میدانی نحوه ارائه خدمات حوزه بهداشت و سلامتی به مردم را مورد ارزیابی قرار دادند.
گفتنی است که تاکنون در قالب اجرای طرح سلامت نوروزی، بازدیدها و نظارت های بسیاری از سوی معاونان و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی استان در اقصی نقاط استان انجام شده است و این نظارت ها همچنان ادامه دارد.

 


منبع : مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۲ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۲ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۸ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...