دکتر براتی زاده تاکید کرد: تلاش برای افزایش بهره وری و رضایت مندی در واحدهای دانشگاه

چهارشنبه ٨ فروردین ١٤٠٣ ساعت ١٣:١٣ ب.ظ   ( بازدید : 41 نفر )


پیش از ظهر امروز اولین جلسه ارزیابی عملکرد 1403 دانشگاه با حضور مدیران ستادی دانشگاه، روسای شبکه بهداشت شهرستان ها، روسای بیمارستان ها و کارشناسان این حوزه برگزار شد که معاون توسعه دانشگاه بر ضرورت تلاش برای افزایش بهره وری و رضایت مندی در واحدهای تابعه دانشگاه تاکید کرد.

دکتر براتی زاده با بیان این که کارهای خوب بسیاری سال گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شد که باید اطلاع رسانی بیشتری شود و امسال نیز باید تلاش بیشتری برای ارائه خدمات به مردم و جامعه صورت بگیرد، ابراز کرد: باید تلاش شود تا مردم استان برای درمان به خارج از استان سفر نکنند و تمامی نیازهای درمانی آن ها در داخل استان مرتفع شود و این حق مردم استان است.

وی حفظ سلامت مردم و همکاران را از جمله مهم ترین دغدغه ها دانست و بر ضرورت تلاش بیشتر برای تامین این مهم، تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه که با دستور کارهایی از جمله مشارکت شهرستان ها در ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ارسال گزارش های عملکرد مطابق دستورالعمل و ارزیابی عملکرد مدیران در سال 1403 و اهمیت ارزیابی در انتصابات برگزار شد، محورهای ارزیابی عملکرد دانشگاه تشریح شد.

همچنین در این جلسه هر یک از مدیران ستادی دانشگاه، روسای شبکه بهداشت شهرستان ها، روسای بیمارستان و کارشناسان این حوزه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص دستور کارهای جلسه پرداختند.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۱ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۲ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۶ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...