پنجمین دوره آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد

شنبه ٢٨ آبان ١٤٠١ ساعت ١٠:٥١ ق.ظ   ( بازدید : 129 نفر )


پنجمین دوره آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پنجمین دوره این آزمون طی روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه و در هر روز طی ۳ بازه زمانی ۸ تا ۹ صبح، ۱۰.۳۰ تا ۱۱.۳۰ صبح و ۱۳ تا ۱۴ بعدظهر در مرکز آزمون های مجازی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان، با حضور در مرکز برگزاری این آزمون که به صورت الکترونیکی برگزار شد، از روند برگزاری این آزمون بازدید کرد.
دکتر صدوقی در حاشیه برگزاری این آزمون، جزئیاتی از برگزاری این آزمون را تشریح کرد و افزود: پنجمین دوره آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دانشکده علوم پزشکی اسفراین طی ۲ روز در مرکز برگزاری آزمون های الکترونیکی این دانشگاه طی روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه برگزار شد و ششمین دوره این آزمون هم انشالله طی روزهای ۱۰ و ۱۱ آذر ماه برگزار می شود.
دکتر صدوقی همچنین با اشاره به الزامی بودن گذراندن این آزمون توسط کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان، تصریح کرد: در دوره پنجم و ششم آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دانشکده علوم پزشکی اسفراین، در مجموع ۴۱۶ نفر حضور خواهند داشت.
گفتنی است، داوطلبان می بایست طی ۶۰ دقیقه به ۷۰ سوال طراحی شده، به صورت الکترونیکی، در محل برگزاری آزمون که به صورت متمرکز است، پاسخ دهند.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۱ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۲ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۶ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...