با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شد؛

چهارشنبه ١٨ آبان ١٤٠١ ساعت ١٠:٥٤ ق.ظ   ( بازدید : 117 نفر )


برگزاری آئین کلنگ زنی احداث پایگاه سلامت شماره 2 فاروج روز گذشته مراسم کلنگ زنی احداث پایگاه سلامت شماره 2 فاروج در محدوده بلوار کشاورز این شهرستان برگزار شد تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه در حوزه بهداشت و درمان فاروج باشیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان، این پروژه قرار است طی 4 ماه به بهره برداری برسد و محل تامین اعتبار این پروژه نیز از محل اعتبارات محرومیت زدایی است.
به گفته معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان، پایگاه سلامت شماره 2 فاروج در زمینی به مساحت 800 متر مربع و زیربنای 220 متر مربع احداث می شود
دکتر صدوقی، اعتبار پیش بینی شده برای احداث این پروژه را 2.3 میلیارد تومان براورد کرد و ادامه داد: در حال حاضر با توجه به مبالغ اختصاصی به این پروژه، پیمانکار مربوطه می بایست مدیریت لازم برای احداث هر چه سریع تر این پروژه انجام دهد تا در آینده نزدیک شاهد به بهره برداری رسیدن این پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان شهری فاروج باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد که با تکمیل هر چه سریع تر این پروژه، بتوان شاهد جذب اعتبارات بیشتر برای تکمیل و تعریف پروژه های مختلف در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های استان باشیم.
وی همچنین از برگزاری مراسم کلنگ زنی احداث پایگاه اورژانس جاده ای 115 مایوان که قرار است توسط خیر نیک اندیش، خانواده مرحوم مجیدی احداث شود، خبر داد


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۱ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۲ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۶ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...