بازدید کارشناسان دفتر منابع فیزیکی معاونت توسعه وزارت بهداشت از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

پنج شنبه ١٩ خرداد ١٤٠١ ساعت ٩:٤١ ق.ظ   ( بازدید : 212 نفر )


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به بازدید کارشناسان دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت از تعدادی از پروژه‌های عمرانی این دانشگاه ازجمله توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه، گفت: در این بازدید روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه، دکتر حسن براتی‌زاده با اعلام این خبر گفت: این بازدید روز گذشته 17 خرداد 1401 و با حضور مهندس خدایی و مهندس جوکارنژاد از دفتر

توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه خواسته دانشگاه در خصوص طرح توسعه بیمارستان پورسینا، اتمام این پروژه تا پایان سال است، عنوان کرد: پیگیر تحقق این مهم هستیم.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: کارشناسان دفتر منابع فیزیکی وزارت متبوع، طی بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی فعال دانشگاه ضمن بررسی و اعلام رضایت از پیشرفت و کیفیت اجرای پروژه‌ها، خواستار اجرای پروژه‌ها مطابق با برنامه زمانبندی مصوب بودند.

 

گفتنی است؛ پروژه طرح توسعه بیمارستان پورسینا با هدف ارتقا ۳۲ تخت به ۶۴ تخت در متراژ حدود ۳۴۱۲ متر مربع در دو طبقه بعد از یک وقفه طولانی با پیگیری‌های صورت گرفته و تأمین اعتبار لازم هم اکنون در مرحله احداث اسکلت است.

 

 


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۲ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۲ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۸ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...