parcham سرمایه گذاری برای تولید


حسین حمیدی/ رئیس اداره کارگزینی دانشگاه

شماره تماس:05831511124


شرح وظایف:
ــ مطالعه وبررسی قوانین و مقررات،آیین نامه ها،بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرائی مربوطه

ــ تصمیم گیری،برنامه ریزی و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی

ــ نظارت برصدور احکام پرسنلی کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، طرحی، ضریب کا، پزشک خانواده و پیام آوران بهداشت

ــ اقدامات لازم در خصوص انجام عملیات استخدامی کارکنان رسمی و پیمانی،قراردادی و شرکتی

ــ توسعه و ارتقاء نظام شایستگی از طریق نظام های غنی سازی شغل، نیازسنجی، آموزشی  و طراحی دورهای آموزشی شغل مورد نیاز کارکنان و...

ــ ارتقا بهبود وضعیت اطلاعات نرم افزار پرسنلی و اخذ گزارش های مورد نیاز

ــ ارزیابی عملکرد کارکنان ونظارت و کنترل بر نحوه انجام وظایف شغلی کادر تحت سرپرستی

ــ برنامه ریزی های لازم جهت کنترل و نظارت بر واحد های کار گزینی دانشگاه

ــ شرکت فعال در دوره های کار آموزی،مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکار گیری نتایج آن در انجام وظایف محوله

ــ ارائه پیشنهاد های لازم جهت اصلاح در نظام های اداری و استخدامی به مراجع ذیربط



علی اکبر باقری / کارشناس مسئول حقوق و مزایا

شماره تماس:05831511133

 

شرح وظایف:
-کنترل و نظارت بر صحت صدور احکام پرسنل طبق قوانین و مقررات و انجام مکاتبات در این خصوص

-مطالعه مستمر قوانین و مقررات و بخشنامه های مربوطه و ابلاغ آنها به واحدهای تابعه جهت اجراء

-بررسی پرونده پرسنل شاغل و باز نشسته متقاضیان مرخصی  مناطق محروم و دور افتاده و مکاتبه به واحد ها

-شرکت در جلسات و کمیته های مختلف اداری و ارائه پیشنهادات کارشناسی لازم

-بررسی روشهای مناسب اداری و مراحل انجام امور اداری از طریق حذف مراحل زائد و ارائه گزارش به مقام مافوق

-انجام سایر امور محوله طبق نظر مقام مافوق


الهام رزازان / کارشناس مسئول منابع انسانی

شماره تماس:05831511127

شرح وظایف:
-کنترل و نظارت بر صحت صدور احکام پرسنل طبق قوانین و مقررات و انجام مکاتبات در این خصوص

-مطالعه مستمر قوانین و مقررات و بخشنامه های مربوطه و ابلاغ آنها به واحدهای تابعه جهت اجراء

-پیگیری مدارک و مستندات و برگزاری جلسات مربوط به کمیسیون ماده 20 (حق اشعه)

-پیگیری و اقدام در خصوص مفاد صورتجلسه های کمیته اجرائی طرح و طبقه بندی مشاغل

-تهیه خلاصه سوابق خدمتی پرسنل در خصوص ارتقاء طبقه شغلی ، تغییر عنوان و .....

-انجام کلیه مکاتبات مربوط به حقوق و مزایای کارکنان

-احتساب سنوات خدمت دولتی کارکنان قراردادی

-انجام سایر امور محوله طبق نظر مقام مافوق



سونا ناصری فر/ کارشناس حقوق و مزایا

شماره تماس:05831511222

شرح وظایف:
انجام و به روز رسانی امور مربوط به پایگاه اطلاعات نظام اداری (پاکنا) بصورت ماهیانه 

-به کارگیری فناوری نوین در جهت الکترونیکی نمودن فرآیندهای اداری 
-انجام امورات مربوط به کنترل و تائید کلیه احکام حقوقی
-مشارکت در تدوین آئین نامه ها و دستور العمل ها و مقررات مربوطه در حوزه مدیریت منابع انسانی
-تهیه گزارش های عملکرد در حوزه حقوق و مزایا به صورت دوره ای و ارائه گزارش
-انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق




حکیمه خانزاده مقدم/ کارشناس حقوق و مزایا

شماره تماس:05831511128

شرح وظایف: 
  -انجام و به روز رسانی امور مربوط به پایگاه اطلاعات نظام اداری (پاکنا) بصورت ماهیانه 

-انجام امورات مربوط به کنترل و تائید کلیه احکام حقوقی

-به کارگیری فناوری نوین در جهت الکترونیکی نمودن فرآیندهای اداری  

-مشارکت در تدوین آئین نامه ها و دستور العمل ها و مقررات مربوطه در حوزه مدیریت منابع انسانی

-تهیه گزارش های عملکرد در حوزه حقوق و مزایا به صورت دوره ای و ارائه گزارش
-انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق


راحیل قدرتی/ کارشناس مسئول استخدام و جذب

شماره تماس:05831511108

شرح وظایف:
-برنامه ریزی و زمانبندی مناسب و تشکیل مستمر جلسات کار گروه آزمون (استخدام) به منظور اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص نحوه انجام فرایند آزمونهای استخدام و
 سایر موضوعات قابل طرح در کمیته و تهیه صورتجلسات مربوطه

-تهیه پیش نویس آگهی آزمون های جذب و بکار گیری نیرو به صورت پیمانی قرارداری و یا شرکتی و تدوین فرم مشخصات شغل بر حسب مورد با هماهنگی کارشناسان مدیریت توسعه و تحول دانشگاه

- انجام مکاتبه و هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور تخصیص و اعمال سهمیه ۲۵% ایثارگران واجد شرایط طبق مقررات

-بررسی و کنترل مدارک و مستندات ارائه شده از طرف داوطلبان به منظور احراز صحت و سقم مدارک ارسالی در آزمون الکترونیکی

-بررسی و کنترل پورتال مربوط به اعلام نتایج آزمونهای الکترونیکی سازمان سنجش و تائید و یا رد نتایج اعلام شده بر اساس مدارک ارائه شده داوطلبان استخدام

-انجام تمهیدات لازم در خصوص برگزاری فرایند مربوط به آزمونهای عملی و مهارتی برخی از رشته های شغلی در آزمونهای استخدامی

 - امور مربوط به تبدیل وضعیت های استخدامی

-ارسال لیست پذیرفته شدگان نهایی آزمونها به مدیریت هسته گزینش دانشگاه

- صدور معرفی نامه پذیرفته شدگان نهائی به واحدهای تابعه

-انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق



فاطمه دلاوری/ کارشناس اموراستخدام

شماره تماس:05831511176

  • شرح وظایف:
    انجام امورات اولیه نیروهای جدیدالاستخدام 
    انجام امورات تبدیل وضعیت استخدامی نیروها
    تهیه گزارش های عملکرد در حوزه استخدام
    همکاری .و انجام تمهیدات لازم در خصوص برگزاری آزمون های استخدامی
    اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام فرآیند های جاری
    انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق



    میلاد ربانی / کارشناس اموراستخدام

    شماره تماس:05831511138

    • شرح وظایف:
      انجام امور مربوط به اخذ شماره مستخدم از سامانه کارمند ایران
      انجام امور مربوط به  اخذ شناسه قراردادی از سامانه کارمند ایران
      انجام امور مربوط به ابطال شناسه قراردادی و انتزاع از خدمت
      پیگیری و به روز رسانی  سامانه رصد اشتغال
      برگزاری جلسات ماهیانه رصد اشتغال با واحدها و ارائه گزارش

    انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

    حیدر علی آزاد/ کارشناس اموراستخدام

    شماره تماس:05831511179

    شرح وظایف:

    انجام امورات اولیه نیروهای جدیدالاستخدام 
    انجام امورات تبدیل وضعیت استخدامی نیروها
    تهیه گزارش های عملکرد در حوزه استخدام
    همکاری و انجام تمهیدات لازم در خصوص برگزاری آزمون های استخدامی
    اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام فرآیند های جاری
    انجام امورات مربوط به پزشک خانواده
    اخذ تاییدیه تحصیلی
    انجام امورات مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران
    پیگیری و به روز رسانی سامانه رصد اشتغال 
    انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق


    محمد نوروزیان/ کارشناس مسئول برنامه ریزی نیروی انسانی

    شماره تماس:05831511109

    شرح وظایف:
    برنامه ریزی نیروی انسانی مورد نیاز سازمان بر اساس اهداف ، طرح ها و سیاستهای مصوب
    برآورد تعداد و مشخصات نیروی  انسانی مورد نیاز سازمان
    برنامه ریزی در جهت رفع کمبود نیروی انسانی در واحد های تابعه
    سازماندهی نیروهای مازاد در کلیه واحد ها
    جانمایی نیروی انسانی در سطح سازمان
    بررسی و عارضه یابی وضعیت نظام منابع انسانی و نیز شناسایی مشکلات وتنگناها و ارائه پیشنهادات و راهمکارهای علمی و عملی جهت رفع یا تقلیل آنها
    همکاری در تهیه و تدوین برنامه و طرحهای راهبردی و توانمندسازی منابع انسانی و هماهنگی پیاده سازی واجرای آنها در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه
    شرکت در دورهآی آموزشی مهارتی و ارتقا معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری آنها در انجام وظائف محوله
    شرکت در کمیته ها و جلسات
    برگزاری جلسات جهت هماهنگی امور و انجام مطالعات و پژوهشها و تحلیل های کارشناس در خصوص مدیریت منابع انسانی
    انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

    فاطمه ولیان پور/ کارشناس برنامه ریزی نیروی انسانی

    شماره تماس:05831511131

    شرح وظایف:
    انجام کلیه امور مربوط به فارغ التحصیلان phd مشمول تعهدات خدمتی و انجام کلیه امور مربوط به متخصصان مشمول تعهدات قانونی (ضریب کا)
    انجام کلیه امور مربوط به کمیته تقسیم پزشکان
    نظارت بر نحوه محاسبه مدت زمان انجام طرح و ضریب کا و تعهدات قانونی
    بررسی و تایید کلیه ابلاغ های طرح و مشمولین تعهدات قانونی و تعهدات بالینی ضریب کا
    بررسی و صدور گواهی پایان تعهدات ضریب کا و تعهدات قانونی
    بررسی مشکلات و پاسخ گویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ...
    مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات اداری مربوطه
    تهیه آمار و ارائه گزارشات درخواستی
    آموزش وانتقال تجارب به کارکنان شاغل در واحد و کارگزینی واحدهای اجرایی
    شرکت در جلسات و کمیته های مربوطه
    انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین ومقررات مربوطه

    مرضیه پژمان/ کارشناس برنامه ریزی نیروی انسانی

    شماره تماس:05831511228

    شرح وظایف:
    پذیرش و تشکیل پرونده فارغ التحصیلان مشمول قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان که برای انجام خدمات مراجعه می کنند( رشته های اجباری و اختیاری )
    صدور معرفینامه های مربوط به نیروهای طرحی و متقاضیان تداوم  طرح
    صدور گواهی پایان خدمات معافیت از طرح مربوط به نیروهای طرحی ( طرح )
    تشکیل پرونده و صدور ابلاغ برای پیام آوران بهداشت
    صدور گواهی پایانی پیام آوران بهداشت و اعلام به تیپ های مربوطه جهت اخذ کارت پایان خدمت
    همکاری و هماهنگی با کارشناس مسئول برنامه ریزی وتوسعه نیروی انسانی جهت برآورد وتعیین محل خدمت نیرو های طرحی وپیام آور بهداشت
    انجام مکاتبات در خصوص کلیه امور مربوط به نیروهای طرحی و پیام آوران بهداشت
    انجام امور مربوط به متخصصین ضریب کا
    مکاتبات و انجام کلیه امور مربوط به پزشکان خارجی و نیروهای متقاضی طرح خارجی
    انجام سایر امور محوله از سوی مسئول مربوطه



    الهه امانی فرد/ کارشناس برنامه ریزی نیروی انسانی

    شماره تماس:05831511228

    شرح وظایف:
    پذیرش و تشکیل پرونده فارغ التحصیلان مشمول قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان که برای انجام خدمات مراجعه می کنند( رشته های اجباری و اختیاری )
    صدور معرفینامه های مربوط به نیروهای طرحی و متقاضیان تداوم  طرح
    صدور گواهی پایان خدمات معافیت از طرح مربوط به نیروهای طرحی ( طرح )
    تشکیل پرونده و صدور ابلاغ برای پیام آوران بهداشت
    صدور گواهی پایانی پیام آوران بهداشت و اعلام به تیپ های مربوطه جهت اخذ کارت پایان خدمت
    همکاری و هماهنگی با کارشناس مسئول برنامه ریزی وتوسعه نیروی انسانی جهت برآورد وتعیین محل خدمت نیرو های طرحی وپیام آور بهداشت
    انجام مکاتبات در خصوص کلیه امور مربوط به نیروهای طرحی و پیام آوران بهداشت
    انجام امور مربوط به متخصصین ضریب کا
    مکاتبات و انجام کلیه امور مربوط به پزشکان خارجی و نیروهای متقاضی طرح خارجی
    انجام سایر امور محوله از سوی مسئول مربوطه



    نقی اسدی/ کارشناس مسئول امور بازنشستگی

    شماره تماس:05831511114

    شرح وظایف:
    ـ رسیدگی به امور مربوط به بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی یا وظیفه بر اساس مقررات مربوطه

    ـ بررسی قابل احتساب بودن یا نبودن سنوات خدمت با توجه به قوانین و مقررات موجود

    ـ برقرای حقوق بازنشستگی و حقوق وظیفه دیگران

    ـ قطع حقوق وظیفه وراث بلحاظ رسیدن به سن قانونی ازدواج یا اشتغال

    ـ بررسی پرونده های پرسنل جهت تعیین تاریخ بازنشستگی

    ـ انجام امور مربوط به استرداد و انتقال کسور بازنشستگی

    ـ برقراری حقوق از کار افتادگی

    ـ صدور احکام بازنشستگی

    ـ بررسی پرونده بازنشستگان در خصوص اعلام میزان پرداخت پاداش پایان خدمت

    ـ مکاتبه بااموال جهت پرداخت پاداش پایان خدمت و همچنین کسورات قانونی.

    ـ‌انجام سایر امور محوله مربوط به شغل طبق دستور مقام مافوق.



    علی اصغر گلی/ کارشناس امور بازنشستگی

    شماره تماس:05831511114

    شرح وظایف:
    ـ رسیدگی به امور مربوط به بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و حقوق وظیفه بر اساس مقررات مربوطه

    ــ بررسی قابل احتساب بودن یا نبودن سنوات خدمت با توجه به مقررات و قوانین موجود

    ــ برقراری حقوق بازنشستگان و حقوق وظیفه بگیران

    ــ قطع حقوق بازنشستگی  و حقوق وظیفه

    ــ اصلاح حقوق بازنشستگی و حقوق وظیفه

    ــ بررسی پرونده های پرسنلی  جهت محاسبه سنوات خدمت وتعیین تاریخ بازنشستگی

    ــ انجام امور مربوط به استرداد و انتقال کسور بازنشستگی

    برقراری حقوق از کار افتادگی

    ــ صدور احکام بازنشستگی

    ــ بررسی پرونده بازنشستگان در خصوص اعلام میزان پرداخت پاداش پایان خدمت

    ــ مکاتبه با امور مالی جهت  پرداخت کسورات قانونی

    ــ  صدور مجوز پرداخت پاداش حسن خدمت و عائله مندی و اولاد  ومانده مرخصی

    ــ مکاتبه با صندوق بازنشستگی کشوری وسازمان تامین اجتماعی و....

    ــ پیگیری فرایند ثبت نام  جهت صدور کارت منزلت

    ــ انجام سایر امور محوله مربوط به شغل طبق دستور مقام ما فوق

     

سمیه حاتمی/ کارشناس امور نقل و انتقالات

شماره تماس:05831511219

شرح وظایف:
ـ
ـ    بررسی مدارک و درخواست های ثبت شده در سامانه نقل و انتقالات کشوری و معاونت مربوطه در خصوص   نیروهای متقاضیان انتقال و مأموریت (ورودی خروجی داخلی)

ــ     استعلام حراست و گزینش برای نیروهای متقاضی انتقال و مأموریت به دانشگاه

ــ     صدور ابلاغ تعیین محل خدمت نیروهای مامور و انتقال در داخل و خارج از دانشگاه.

ــ     بررسی و صدور احکام نیروهای انتقالی و مأمور(ورودی – خروجی – داخلی )

ــ     برگزاری کمیته نقل و انتقالات دانشگاه هر سه ماه یکبار.

ــ     همکاری با کارشناس برنامه ریزی نیروی انسانی جهت تعیین محل خدمت نیروهای مامور وانتقالی

ــ     ارسال پرونده های نیروهای انتقالی به واحد مقصد

ــ     تکمیل و ارسال  فرم شماره 1 و 2 دستور العمل سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص  کارکنان انتقالی به خارج از استان

     ــ     انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق



طاهره یوسفی طبری/ کارشناس ارزشیابی

شماره تماس:05831511185

شرح وظایف:
مطالعه و بررسی بخشنامه ها و دستوالعملهای اجرائی ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان و ارائه پیشنهادات لازم  به منابع انسانی وزارت متبوع

تائید شاخصهای اختصاصی تدوین شده ارزیابی عملکرد در کمیته سرمایه انسانی و ابلاغ به واحدها

 بررسی، کنترل و تائید فرمهای ارزیابی عملکرد در  واحدهای ستادی و تابعه دانشگاه

  بررسی شکایات ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران و طرح در کمیته پاسخگویی به شکایات

 نظارت بر اجرای فرایند تکمیل فرمهای ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان دانشگاه

 تهیه و تدوین برنامه عملیانی و زمان بندی  جهت ارزیابی عملکرد

 آموزش دستورالعمل های اجرایی ارزیابی به گره های هدف (مدیران ، مسئولین )،امور اداری و کار گزینی ،رابطین ارزیابی و ... در قالب تشکیل جلسات و برگزاری کارگاه ،همایش و نظارت بر فعالیت آنها

 انجام امور مربوط به دبیرخانه کمیته فنی مدیریت

اجرا و پیگیری برنامه عملیاتی از طریق سامانه پایش برنامه عملیاتی دانشگاهها

تدوین و پیگیری برنامه عملیاتی مدیریت منابع انسانی  در راستای برنامه استراتژیک دانشگاه

 انجام امور مربوط به سامانه بانک مدیران سلامت شامل (به روز رسانی -بررسی -تائید - فعال و غیر فعال نمودن) 

  انجام سایر امور محول طبق دستور مقام مافوق 



سیده عذارشادمهر/ کارشناس ارزشیابی

شماره تماس:05831511288

شرح وظایف:
-مطالعه و بررسی بخشنامه ها و دستوالعملهای اجرائی ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان

-تهیه و تدوین برنامه عملیانی و زمان بندی  جهت ارزیابی عملکرد

- بررسی، کنترل و تائید فرمهای ارزیابی عملکرد در  واحدهای ستادی و تابعه دانشگاه

- نظارت بر اجرای فرایند تکمیل فرمهای ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان دانشگاه

- انجام سایر امور محول طبق دستور مقام مافوق 



زهره یوسفی طبری/ کارشناس مرخصی و رفاهی

شماره تماس:05831511122

:شرح وظایف 

صدور گواهی جهت کارکنان و  متقاضی سفر به خارج از کشور و ...

بررسی و نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس .

انجام کلیه امور مربوط به مرخصی های استحقاقی ،استعلاجی ، پاس ساعتی و..... و ارائه گزارش لازم طبق دستور مقام مافوق سامانه کارا 2000 .

انجام امور مربوط به دستورالعمل های رفاهی کارکنان .

انجام امور مربوط به کمک هزینه ازدواج و فوت کارکان شاغل و بازنشستگان .

انجام امور مربوط به ماموریت آموزشی و مرخصی بدون حقوق کارکنان دانشگاه .

انجام امور مربوط به مرخصی صعب العلاج و از کارافتادگی کارکنان دانشگاه و سایر دستگاهها .

انجام امور مربوط به برقراری عائله مندی و اولاد کارکنان .

انجام امور مربوط به تخلفات و غیبت های کارکنان به هیات بدوی .

انجام امور مربوط به امور بانوان و ورزشی بانوان ستاد دانشگاه .

بررسی ذخیره مرخصی نیروهای در شرف بازنشستگی دانشگاه


امید ریحانی / متصدی خدمات عمومی 

 

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید