صدور ابلاغ مدیریتی برای مدیران منابع انسانی و توسه سازمان دانشگاه
در احکام جداگانه و از سوی دکتر رعنایی سرپرست معاونت توسعه دانشگاه، ابلاغ مدیریتی برای دکترسیدرضا آل طه به عنوان مدیر منابع انسانی دانشگاه و همچنین کمیل قدوسی به عنوان مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه صادر شد.
در این احکام جداگانه آمده است:
آقای دکتر سید رضا آل طه سرپرست محترم مدیریت منابع انسانی دانشگاه
سلام علیکم:
احتراماً، پیرو ابلاغ شماره 39366 / 102 / 1403 مورخ 05 / 08 / 1403، نظر به مراتب دانش، تخصص،توانمندی و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مدیر منابع انسانی دانشگاه" منصوب می شوید تا در راستای مدیریت و برنامه ریزی بهینه منابع انسانی و با رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام وظایف به شرح ذیل اقدام نمائید:
- سیاست گذاری در زمینه اجرای برنامه های مربوط به نظام های استخدامی، برنامه ریزی،جانشین پروری،آموزش و بهسازی منابع انسانی و بهبود وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان
- برنامه ریزی برای تامین و توزیع مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان،پیام آوران بهداشت و ضریب کا بر اساس دستورالعمل های ابلاغی
- برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی متناسب با ضوابط،شاخص ها و استانداردها
- بررسی و تجزیه و تحلیل قوانین و مقررات حاکم بر جذب،نگهداری و ارتقاء منابع انسانی دانشگاه
- تهیه و تدوین معیارها و شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان و نظارت بر نحوه اجرای آنها
- رعایت عدالت در جذب،تداوم خدمت و ارتقاء منابع انسانی
- بررسی و نظارت بر صحت صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان (اشتغال، ترمیم حقوق، ماموریت آموزشی،ترفیع،انتصابات، بازنشستگی،انتقال و ...)
- نیازسنجی منابع انسانی،پیگیری و اخذ مجوز استخدامی و نظارت بر امر استخدام،جذب و بکارگیری کارکنان
- تهیه و تدوین بانک اطلاعات نیروی انسانی دانشگاه
- پویا نمودن سیستم اطلاع رسانی صحیح،مناسب و مرتبط با ارباب رجوع
- مشارکت فعال در تدوین آئین نامه ها،دستورالعمل ها و مقررات مربوط به مدیریت منابع انسانی
- انجام سایر امورات محوله بر طبق نظر مقام مافوق
با تاکید مجدد به انجام هرچه سریعتر امور پرسنلی و افزایش رضایتمندی ایشان و امید آفرینی،موفقیت و بهروزی جنابعالی و همکاران محترم آن مدیریت را از خداوند منان مسئلت می نمایم.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آقای کمیل قدوسی سرپرست محترم مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه
سلام علیکم:
احتراماً، پیرو ابلاغ شماره 39365/ 102 / 1403 مورخ 05 / 08 / 1403، نظر به مراتب دانش، تخصص،توانمندی و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مدیرتوسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه" منصوب می شوید تا در راستای مدیریت و برنامه ریزی بهینه منابع انسانی و با رعایت جوانب قانونی و شرعی، نسبت به انجام وظایف به شرح ذیل اقدام نمائید:
- مطالعه، بررسی و ارائه پیشنهادهای ادغام، انحلال و یا ایجاد واحدهای سازمانی به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع
- نظارت، بررسی و ارائه پیشنهادهای حذف، ایجاد و تبدیل پستهای سازمانی مورد نیاز واحدهای تابعه با هماهنگی مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع
- بررسی و نظارت بر اجرای ضوابط و استانداردهای تشکیلاتی واحدهای ستادی و عملیاتی به منظور تهیه برنامه جامع نیروی انسانی دانشگاه
- مطالعه و پژوهش در خصوص مشاغل کارکنان، ساختار و پستهای سازمانی دانشگاه و ارائه پیشنهادهای لازم به منظور توسعه
- بررسی و تایید موارد انتصاب، تغییر عنوان، ارتقای رتبه، طبقه شغلی، احتساب مدرک تحصیلی و سوابق تجربی کارکنان از طریق کمیته اجرایی طرح طبقهبندی مشاغل
- مطالعه و بررسی در امور مهندسی مشاغل و نظارت بر اجرای صحیح مقررات، دستورالعملها، آئیننامهها و ضوابط اجرایی طرحهای طبقهبندی مشاغل
- مهندسی مجدد، تحلیل و طراحی سیستمها و روشهای انجام کار با هماهنگی و همکاری واحدهای مرتبط
- تشکیل کمیتههای نقشه راه اصلاح نظام اداری و نظارت بر تشکیل جلسات و اجرای مصوبات
- تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه با همکاری سایر مدیریتها
- برنامهریزی برای اجرای برنامههای اصلاح نظام اداری، تکریم ارباب رجوع، استقرار نظام پیشنهادات و مدیریت دانش
- نظارت بر اجرای فرآیند ارزیابی عملکرد دانشگاه با همکاری کلیه واحدهای مرتبط و سازمان مدیریت و برنامهریزی استان
- انجام سایر امور مربوط به مدیریت بر حسب نظر مافوق مطابق با مقررات
با تاکید مجدد به انجام هرچه سریعتر امور پرسنلی در راستای افزایش رضایتمندی ایشان و امید آفرینی، موفقیت و بهروزی جنابعالی و همکاران محترم آن مدیریت را از درگاه باریتعالی طلب می کنم.
نظر دهید