بازدیدهای سرزده معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مراکز درمانی بجنورد

شنبه ٢١ خرداد ١٤٠١ ساعت ٢:١٧ ق.ظ   ( بازدید : 168 نفر )


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ادامه بازدیدهای سر زده خود، از کلینیک ویژه بیمارستان امام علی(ع) بجنورد و دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن (ع) بازدید كرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه ،، دکتر حسن براتی‌زاده عصر روز  چهارشنبه 18 خرداد 1401 با حضور در کلینیک ویژه بیمارستان امام علی(ع) بجنورد از بخش های مختلف این مرکز بازدید و از نزدیک نحوه ارائه خدمات به بیماران را ارزیابی کرد.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی برنامه‌ای جداگانه در راستای انجام عملیات تعمیرات خط برق اضطراری (باسداکت) بیمارستان امام حسن (ع) که قرار است در روز 20 خرداد انجام پذیرد، شب گذشته از بیمارستان امام حسن (ع)  نیز بازدید کرد.

 

دکتر براتی‌زاده در این بازدیدها، ضمن عرض خداقوت به همکاران این مرکز، هدف از این بازدیدهای سر زده و شبانه را اهمیت ارائه خدمات درمانی به مراجعان دانست و تصریح کرد: هیچ‌گونه خلل و کوتاهی در روند  خدمت رسانی در مراکز درمانی در هر ساعت از شبانه روز  نباید  وجود داشته باشد و سیستم های نظارتی دانشگاه بر این اصل مهم باید دقت نظر لازم را داشته باشند.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۷۹ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۱۴ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۰ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...