ساختمان بخش دیالیز بیمارستان فاروج کلنگ‌زنی شد

شنبه ٢١ خرداد ١٤٠١ ساعت ١٤:١٤ ب.ظ   ( بازدید : 122 نفر )


ساختمان بخش دیالیز بیمارستان فاروج در زمینی با زیربنای 270 متر مربع با حضور معاونان توسعه و درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، جمعی از مسئولان شهرستان و با مشارکت خیران کلنگ‌زنی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه ، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز شنبه 21 خرداد 1401 در آیین کلنگ‌زنی ساختمان بخش دیالیز بیمارستان شهدای فاروج اظهار کرد: این پروژه با ظرفیت 7 تخت و با هزینه‌ای قریب به 30 میلیارد ریال، به همت خیران در دو طبقه ساخته خواهد شد.

 

دکتر حسن‌براتی‌زاده با اشاره به وجود 35 بیمار دیالیزی در فاروج و رنج بیماران خاص برای دریافت خدمات درمانی اظهار کرد: با کلنگ‌زنی این پروژه، پیگیر خرید تجهیزات پزشکی و تأمین نیروی انسانی آن هستیم تا با بهره‌برداری از ساختمان دیالیز بیمارستان فاروج طی دهه فجر امسال، بخشی از دغدغه‌های بیماران خاص این شهرستان مرتفع شود.

 

وی تقویت نظام شبکه و توزیع عادلانه خدمات حوزه سلامت را سبب ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان استان برشمرد و افزود: در همین راستا طی ماه جاری، بخش مراقبت‌های ویژه قلبی (ccu) که یکی از حیاتی‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های حرفه‌ای بیمارستان محسوب می‌شود در بیمارستان فاروج افتتاح شد.

 

دکتر براتی‌زاده عنوان کرد: محرومیت‌زدایی و ارتقای زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های استان ازجمله اهم برنامه‌های دانشگاه است که پیگیر تحقق این مهم در جلسات مختلف در سطح وزارتخانه و استان و همچنین مصوبات سفر ریاست‌جمهوری هستیم.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۰ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۱۹ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۱ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...