پیام تبریک دکتر حسن براتی راده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت روز استاد

دوشنبه ١٢ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ٦:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 115 نفر )


دوازدهم اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای استاد شهید مرتضی مطهری، فرصتی است تا مراتب سپاس خود را تقدیم تمامی اساتید و آموزگاران کشور، به‌ویژه اساتید فرهیخته مجموعه دانشگاه‌ علوم پزشکی خراسان شمالی نمایم

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، متن پیام تبریک دکتر براتی زاده به شرح ذیل است:

 

دانشگاه کانون علم و اندیشه است؛ بی‌شک، همت تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت یعنی اساتید فرهیخته، شکوفایی و تعالی جامعه را در پی دارد. اساتید، به‌عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل‌گیری شخصیت علمی، موفق و کارآمد دانشجویان نقشی ماندگار دارند.

 

بی‌شک ترویج دانش و بینش در میان نخبگان دانشگاه وظیفه‌ای ست خطیر و ارزشمند که آثار آن در پیشرفت و سربلندی میهن عزیزمان به‌وضوح مشهود است. حضور اساتید فرهیخته دانشگاه در کنار نخبگان و آینده‌سازان ایران اسلامی نقشی بی‌بدیل در جهت اعتلای علم و فناوری کشور و تحقق اهداف ایران عزیزمان ایفا خواهد کرد.

 

در شرایطی که کشور و گروه‌های مختلف اجتماعی درگیر بحران همه‌گیری کرونا هستند، اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی با خلق لحظاتی ناب و به‌یادماندنی که سرشار از عشق به همنوع، ایمان به خدا، ایثار و ازخودگذشتگی است، دل به دریای مبارزه با کرونا زده و حضور در خط مقدم این جبهه نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری اجتماعی و تعهد انسانی و دینی آنان و سایر کارکنان نظام سلامت است.

 

به دلیل ارتباط ویژه و نزدیک استاد، به‌ویژه اساتید جوان دانشگاه با دانشجویان، همیشه امکان ارائه الگو از سوی مدرسان و همچنین الگوپذیری دانشجویان از این اساتید وجود دارد و همین امر باعث خواهد شد تا یک استاد، بیش و پیش از هر چیز بتواند خود را به‌عنوان یک مرجع علمی و الگوی اخلاقی و رفتاری آماده سازد تا از این طریق شاهد ظهور و حضور نسلی پویا و سالم از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های کشور باشیم.

 

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت معلم برجسته و همیشه زنده؛ استاد مرتضی مطهری است. فیلسوف و عالم ارزشمند و کم‌نظیری که با قلبی سلیم، فکری توانا و قلمی روان، تشنگان دانش و معرفت را سیراب می‌کرد. دانشمند فرهیخته‌ای که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران؛ همه آثارش را بی‌استثنا، خوب می‌دانست و به دانشجویان و روشنفکران متعهد توصیه می‌کرد که کتاب‌های این استاد عزیز را نگذارند با دسیسه‌های غیر اسلامی فراموش شود.

 

این روز به نیکی روز معلم نام‌گذاری شده است و فرصتی مناسب را برای تکریم مقام ارزشمندی فراهم آورده است که شغل انبیاست.

 

این‌جانب به‌نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری»، فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت، روز بزرگداشت مقام معلم و استاد را به‌تمامی اساتید فرهیخته مجموعه دانشگاه‌ علوم پزشکی خراسان شمالی صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

 

 

 

دکتر حسن براتی زاده

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۷۹ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۱۴ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۰ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...