اولتیماتوم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به شرکت‌های طرف قرارداد

یكشنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ٣:٨ ق.ظ   ( بازدید : 178 نفر )


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه دانشگاه در تأمین حق‌الزحمه پرسنل شرکتی مشکلی ندارد، از التیماتوم به شرکت‌های طرف قرارداد برای تأخیر در پرداخت حقوق نیروهای شرکتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه، دکتر حسن براتی‌زاده روز یکشنبه 11 اردیبهشت‌ 1401 با حضور در جمع کارکنان نیروهای شرکتی بیمارستان امام حسن(ع) و تکریم آنان به مناسبت روز کار و کارگر، پای درد دل‌ها و دغدغه‌های آنان نشست.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این برنامه، با اشاره به نارضایتی دانشگاه و پرسنل شرکتی از تأخیر در پرداخت حقوق‌ها، گفت: در شرایطی که پرسنل زحمتکش شرکتی همپای سایر کارکنان و کادر درمان، شبانه‌روزی در حال تلاش هستند، پذیرفته نیست تا حقوق و حق‌الزحمه آنان به بهانه‌های مختلف از سوی شرکت‌های پیمانکاری به تعویق افتد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر در معاونت توسعه مدیریت دانشگاه به جد پیگیر این مسئله هستیم و برای رفع آن مکاتبات با وزارتخانه نیز انجام می‌شود، افزود: بازنگری در شیوه اجرا و نحوه قرارداد با شرکت‌های پیمانکاری که حقوق پرسنل دانشگاه را پرداخت می‌کنند، حتما در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دکتر براتی‌زاده تصریح کرد: دانشگاه مشکلی در تأمین حق‌الزحمه نیروهای شرکتی ندارد و امیدواریم با اقدامات انجام شده و اولتیماتوم به شرکت‌های طرف قرارداد بتوانیم این مسئله را به‌صورت بنیادی حل کنیم.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت بیش از 400 نیروی ایثارگر دانشگاه که در بین دستگاه‌های اجرایی استان بیشترین عملکرد در این حوزه را به خود اختصاص داده است، ابراز امیدواری کرد: روزی بتوانیم خدمات و زحمات سایر پرسنل قرارداد کارگری و شرکتی را نیز با تبدیل وضعیت قراردادهای آنان جبران کنیم.

گفتنی‌ست در این دیدار هر یک از پرسنل شرکتی حاضر در جلسه به بیان دغدغه‌ها و مسائل کاری خود پرداختند و موارد از سوی معاون توسعه مدیریت دانشگاه پیگیری و قول رفع آن داده شد.

همچنین در پایان با تقدیم شاخه‌های گل به این پرسنل از تلاش‌های آنان در راستای دستیابی به اهداف حوزه سلامت استان تقدیر شد.

 


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۰ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۱ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۴ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...