برگزاری کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی

یكشنبه ٦ بهمن ١٣٩٨ ساعت ١٠:٥١ ق.ظ   ( بازدید : 487 نفر )


کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد

کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با هدف تحلیل امتیازات ارزیابی عملکرد سال 97 و بررسی شاخص های ارزیابی سال 98 با حضور ریاست، معاونین، مدیران و رابطین ارزیابی داشنگاه علوم پزشکی و مهندس حسین فرجی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی و هیات همراه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، در ابتدای این کارگاه دکتر سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه فرآِیند ارزیابی عملکرد در دستگاه های اجرایی دولتی را یکی از مکانیسم های تحول در نظام اداری کشور دانسته و بر استقرار، استمرار و انجام فرآیند صحیح آن تاکید کرد.

در ادامه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در این کارگروه حوزه بهداشت و درمان را عرصه ای بسیار حساس و ویژه توصیف کرد و گفت: با توجه به آنکه نعمت بزرگ خداوند به انسان جان است، نجات یک جان به مثابه نجات یک امت است.

دکتر محمود عباسی ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی حاکمیت و دولت در باب اصلاح نظام اداری مسیری تداعی شده و آن شورای راهبری توسعه مدیریت در ارگان ها و سیستم ها است که کارگروه توسعه مدیریت در راستای این استراتژی برای اصلاح نظام اداری نقشه راهی را پیش و رو می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف و رفع نواقص در حوزه اهداف علملیات اداری، در مسیری روشن و شفاف با شاخص های عملیاتی گام برداشته می شود.

دکتر عباسی اظهار کرد: هدف اصلی بهبود وضعیت و ارتقای سطح سلامت است که کارگروه توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد قرار است این هدف را تامین کند.

وی تصریح کرد: با تمام کاستی‌ها و نواقص، دانشگاه خراسان شمالی در مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی جزو 9 دانشگاه سرآمد کشور طبق بررسی و ارزیابی های به دست آمده است که این نشان از عزم و اراده همکاران این مجموعه در خدمت دارد.

دکتر عباسی گفت: مجموعه علوم پزشکی در حوزه های مختلف از حوزه درمان گرفته تا بهداشت، تربیت نیروی انسانی تحصیل کرده، غذا و دارو و تحقیقات و فناوری به ارائه خدمات پرداخته و علاوه بر این با ساخت حدود 150 هزار متر مربع بنا در کشور به اندازه چند وازرت خانه فعالیت کرده است.

همچنین در این کارگاه مهندس حسین فرجی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آخرین بخشنامه های مرتبط با حوزه اداری و منابع انسانی را تشریح کرده و توضیحات کاملی را درخصوص تحلیل امتیازات ارزیابی عملکرد سال 1397 دانشگاه و همچنین شاخص های عمومی ارزیابی سال 1398 ارائه کرد.

 


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۰ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۱۴ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۰ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...