حضور معاون توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی دانشگاه در مراسم بزرگداشت هفته بیمه سلامت

سه شنبه ١٤ آبان ١٣٩٨ ساعت ٤:٢٢ ق.ظ   ( بازدید : 399 نفر )


توسعه خدمات دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان نیازمند حمایت ویژه بیمه سلامت است

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با بیان اینکه در آینده نزدیک در حوزه درمان این استان شاهد ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی مانند جراحی قلب، آنژیوگرافی و... خواهیم بود، گفت: ارائه خدمات با نگاه و افزایش سقف بیمه نسبت به سال های گذشته، تنگنا و مشکلات را کاهش می‌دهد.

دکتر محمود عباسی در مراسم بزرگداشت هفته بیمه سلامت، با بیان اینکه حوزه سلامت اهمیت بسزایی دارد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی و بیمه سلامت دو عضو از یک خانواده و دست اندرکار ارتقای سلامت مردم استان هستند.

دکتر عباسی با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکیید اصول قانون اساسی به بحث سلامت و تامین منابع سلامت مضافا تاکییدات برنامه های مختلف توسعه ای کشور به این بحث رابطه عدالت در تامین منابع و بیمه همگانی با حفظ ارتقای سلامت را تبین نمودند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر دانشگاه علوم پزشکی استان توسعه جدی در ارائه خدمات خود در بیمارستان ها داشته است، اضافه کرد: دو بیمارستان بزرگ استانمان در سال 96 راه اندازی شد که درخواست مجددی داریم، نگاه بیمه سلامت به حوزه درمان صرف ارقام و سقف های سالیان گذشته تغییر یابد.

 گفتنی است این آئین با حضور دکتر دبیری، مدیرکل حوزه هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد.

 


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۰ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۱۸ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۰ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...