کمیل قدوسی / مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
سابقه خدمتی: 18 سال
پل ارتباطی: 05831511115
ایمیل: ko.ghoddousi@yahoo.com
شرح وظایف:
ـ نظارت بر حسن اجرای ساختار و تشکیلات مصوب دانشگاه
ـ مطالعه، بررسی و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات طرح های طبقه بندی مشاغل و ارتقاء مسیر شغلی کارکنان دانشگاه
ـ مطالعه، بررسی و ارائه پیشنهادهای بازنگری، اصلاح و بهبود ساختار، تشکیلات سازمانی و مشاغل به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع
ـ نظارت و مشارکت در نیازسنجی و برگزاری برنامه های آموزشی برای توسعه و توانمندسازی مدیران و کارکنان دانشگاه
ـ مطالعه و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری، توسعه و ترویج مفاهیم تحول در دانشگاه
ـ ارائه راهنمایی و مشاوره درباره اصلاح، بهسازی و ارتقاء سیستم ها و روشهای ارائه خدمات به واحدهای تابعه دانشگاه
ـ استقرار و توسعه نظام جامع مدیریت دانش، یادگیری سازمانی، مدیریت عملکرد، مدیریت بهره وری، واگذاری خدمات و فعالیتها با همکاری واحدهای تابعه دانشگاه
کارکنان مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه
یوسف داوری / کارشناس مسئول مهندسی سازمان و مشاغل
شماره تماس: 05831511180
شرح وظایف:
ـ انجام مطالعات مستمر در زمینه مهندسی و ارزیابی و ارائه پیشنهادات لازم به منظور جاری نگه داشتن طرح ها
ـ ابلاغ بخشنامه های مهندسی مشاغل به واحدها و نظارت بر اجرای صحیح آنها
ـ آموزش کارکنان امور اداری واحدهای تابعه در خصوص اجرای بخشنامه ها و طرح های مهندسی مشاغل
ـ نظارت و کنترل مدارک ارسالی از سوی واحدهای تابعه جهت طرح در کمیته اجرایی مهندسی مشاغل
ـ نظارت بر ارتقاء رتبه های شغلی کارکنان مطابق با آئین نامه مهندسی مشاغل
ـ بررسی و تایید ارتقاء طبقات شغلی کارمندان مطابق با آئین نامه مهندسی مشاغل
اکرم مسافرتی / کارشناس مسئول مهندسی مشاغل
شماره تماس: 05831511153
شرح وظایف:
ـ انجام مطالعات مستمر در زمینه مهندسی و ارزیابی و ارائه پیشنهادات لازم به منظور جاری نگه داشتن طرح ها
ـ ابلاغ بخشنامه های مهندسی مشاغل به واحدها و نظارت بر اجرای صحیح آنها
ـ آموزش کارکنان امور اداری واحدهای تابعه در خصوص اجرای بخشنامه ها و طرح های مهندسی مشاغل
ـ نظارت و کنترل مدارک ارسالی از سوی واحدهای تابعه جهت طرح در کمیته اجرایی مهندسی مشاغل
ـ نظارت بر ارتقاء رتبه های شغلی کارکنان مطابق با آئین نامه مهندسی مشاغل
ـ بررسی و تایید ارتقاء طبقات شغلی کارمندان مطابق با آئین نامه مهندسی مشاغل
زینب اسلامی / کارشناس مهندسی مشاغل
شماره تماس: 05831511153
شرح وظایف:
ـ انجام مطالعات مستمر در زمینه مهندسی و ارزیابی مشاغل و ارائه پیشنهادات لازم به منظور جاری نگه داشتن طرحها
ـ نظارت بر ارتقاء طبقات شغلی کارکنان با توجه به قوانین و مقررات موجود و ضوابط اجرایی مهندسی مشاغل
ـ نظارت بر ارتقاء شغلی ( پایه ، ارشد ، خبره و عالی ) کارکنان مطابق با آئین نامه های مهندسی مشاغل
ـ نظارت و کنترل مدارک ارسالی از سوی واحدهای تابعه جهت طرح در کمیته اجرایی مهندسی مشاغل
ـ ارائه پیشنهادهای مرتبط با ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان دانشگاه بر اساس ضوابط و مقررات جاری
ـ بررسی و تایید تجربه مربوط و مشابه و تجارب بخش غیردولتی
مهران محمدنیا / کارشناس مهندسی مشاغل
شماره تماس: 05831511180
شرح وظایف:
ـ انجام مطالعات مستمر در زمینه مهندسی و ارزیابی مشاغل و ارائه پیشنهادات لازم به منظور جاری نگه داشتن طرحها
ـ نظارت بر ارتقاء طبقات شغلی کارکنان با توجه به قوانین و مقررات موجود و ضوابط اجرایی مهندسی مشاغل
ـ نظارت بر ارتقاء شغلی ( پایه ، ارشد ، خبره و عالی ) کارکنان مطابق با آئین نامه های مهندسی مشاغل
ـ نظارت و کنترل مدارک ارسالی از سوی واحدهای تابعه جهت طرح در کمیته اجرایی مهندسی مشاغل
ـ ارائه پیشنهادهای مرتبط با ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان دانشگاه بر اساس ضوابط و مقررات جاری
ـ بررسی و تایید تجربه مربوط و مشابه و تجارب بخش غیردولتی
فاطمه رضایی / مسئول آموزش مدیران و کارکنان
شماره تماس: 05831511189
شرح وظایف:
-دریافت و پیگیری اسناد بالادستی و تحلیل مقررات مرتبط با حوزه آموزش
-شناسایی نیازهای آموزشی و توسعه ای کارکنان و سازمان در سطوح مختلف با انجام ارزیابی ها، نظرسنجی ها، مصاحبه ها و ارزیابی ها
-نظارت بر فرآیند نیازسنجی آموزشی مراکز وابسته
-طراحی و توسعه برنامهها، دورهها، کارگاهها و مواد آموزشی مؤثر و جذاب با استفاده از روشها و ابزارهای مختلف مانند آموزش الکترونیکی، مربیگری، راهنمایی،
-برگزاری دوره های آموزشی و نیز نظارت بر برگزاری دوره های آموزشی توسط مراکز آموزشی وابسته بر اساس خط مشی ها و برنامه ریزی های تعیین شده
-تهیه، تدوین و ارسال بسته آموزشی به تمام مراکز وابسته
-شرکت در جلسات و هماهنگی با واحدهای بالادستی
-اجرای فرایند آموزش طبق دستوالعمل نظام آموزش کارکنان ( طراحی ، برنامه ریزی، اجرا، ارزیابی و اثربخشی)
-انجام نیازسنجی آموزشی مدیران پایه و میانی واحدهای دانشگاه
-بررسی رزومه اساتید و مدرسین دوره های بهبود مدیریت
-تشکیل کمیته های آموزش و کارگروههای مختلف آموزشی و تصمیم گیری در حوزهها و مسائل آموزشی سازمان با همکاری مدیران، ذینفعان، ارائه دهندگان خدمات و کارشناسان
-ثبت اطلاعات مدیران در سامانه آموزش الکترونیک
-همکاری و هماهنگی با موسسات وابسته در مدیریت و اجرای دورههای آموزشی
-برنامه ریزی جهت پرداخت مناسب حق الزحمه و حق التدریس مدرسین و عوامل اجرائی دوره های آموزشی
-نظارت بر اجرای دورههای برگزار شده در مراکز وابسته بر اساس دستورالعملهای اجرائی
-تأمین امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و انجام امور پشتیبانی و خدماتی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی
-مدیریت بودجه آموزشی، منابع، امکانات، تجهیزات و سوابق.بررسی و تجزیه و تحلیل بودجه مورد نیاز جهت آموزش کارکنان و پیشنهاد بودجه سالیانه جهت امور مربوطه
-درخواست اعتبار مورد نیاز آموزش برابر برنامه و تقویم آموزشی
-کنترل و نظارت بر انتخاب اساتید دوره ها و تفاهم نامه های آموزشی مربوطه
-پیگیری تامین مالی منابع آموزشی از واحدهای متولی
-مدیریت سامانههای آموزشی و پاسخگویی به کاربران سامانه
-انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود
-ثبت نام شرکت کنندگاه در کلاس آموزشی
-تهیه گزارشات درخواستی
-آموزش رابطین آموزشی واحدها در حوزه مدیران واحد و آموزش آنها
سمیه رمضانی / کارشناس آموزش
شماره تماس: 05831511147
شرح وظایف:
ـ آموزش رابطین آموزشی واحد ها در حوزه مدیران واحد و آموزش آنها
ـ ثبت نام شرکت کنندگاه در کلاس آموزشی
ـ دریافت و پیگیری اسناد بالادستی و تحلیل مقررات مرتبط با حوزه آموزش
ـ تدوین سیاستها، راهبردها و الگوهای آموزشی و توسعه کارکنان بر اساس اهداف و ارزشهای سازمان
ـ تشکیل کمیته های آموزش و کارگروههای مختلف آموزشی و تصمیم گیری در حوزهها و مسائل آموزشی سازمان با همکاری مدیران، ذینفعان، ارائه دهندگان خدمات و کارشناسان
ـ تدوین، سازماندهی و بروزرسانی دستورالعملهای مورد نیاز آموزشی با رعایت استانداردهای مربوطه
ـ توجیه خط مشی کیفیت و دستورالعملهای اجرائی تضمین کیفیت آموزش به مراکز آموزشی وابسته و تشویق بمنظور جلب مشارکت آنان در اجرای روشهای تضمین کیفیت
ـ تعامل و ارتباط با وزارت متبوع و سازمان اداری و استخدامی در حوزه آموزش
دلاور ریحانی / کارشناس مسئول مهندسی سازمان
شماره تماس: 05831511139
شرح وظایف:
ـ مطالعه قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و آئین نامه های مربوط به مهندسی سازمان و تشکیلات و ابلاغ، آموزش و نظارت بر اجرای صحیح آنها؛
ـ بررسی، مطالعه و تجزیه و تحلیل ساختار و تشکیلات تفصیلی دانشگاه و پیگیری جهت ارتقاء و توسعه آن؛
ـ پیگیری، دریافت و بررسی پیشنهادهای تغییر ساختار و تشکیلات از جانب واحدهای تابعه در چهارچوب ضوابط و ارائه نظرات کارشناسی؛
ـ پیگیری اخذ شناسه ملی برای دانشگاه، واحدهای سازمانی تابعه و پست های سازمانی؛
ـ بررسی، ایجاد و اعلام پست های سازمانی جهت آزمونهای استخدامی، تبدیل وضع نیروهای ایثارگر، قرارداد کار معین و طرح پزشک خانواده و ...؛
ملیحه پاکزاد / کارشناس مهندسی سازمان
شماره تماس: 05831511139
شرح وظایف:
ـ مطالعه قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و آئین نامه های مربوط به مهندسی سازمان و تشکیلات و ابلاغ، آموزش و نظارت بر اجرای صحیح آنها؛
ـ بررسی، مطالعه و تجزیه و تحلیل ساختار و تشکیلات تفصیلی دانشگاه و پیگیری جهت ارتقاء و توسعه آن؛
ـ پیگیری، دریافت و بررسی پیشنهادهای تغییر ساختار و تشکیلات از جانب واحدهای تابعه در چهارچوب ضوابط و ارائه نظرات کارشناسی؛
ـ پیگیری اخذ شناسه ملی برای دانشگاه، واحدهای سازمانی تابعه و پست های سازمانی؛
ـ بررسی، ایجاد و اعلام پست های سازمانی جهت آزمونهای استخدامی، تبدیل وضع نیروهای ایثارگر، قرارداد کار معین و طرح پزشک خانواده و ...؛
منصور عنایت / کارشناس مهندسی سازمان
شماره تماس: 05831511183
شرح وظایف:
ـ پیگیری، دریافت و بررسی پیشنهادهای تغییر ساختار و تشکیلات از جانب واحدهای تابعه در چهارچوب ضوابط و ارائه نظرات کارشناسی؛
ـ پیگیری اخذ شناسه ملی برای دانشگاه، واحدهای سازمانی تابعه و پست های سازمانی؛
ـ بررسی، ایجاد و اعلام پست های سازمانی جهت آزمونهای استخدامی، تبدیل وضع نیروهای ایثارگر، قرارداد کار معین و طرح پزشک خانواده و ...؛
ـ هماهنگی و پیگیری به منظور برگزاری کمیته ساختار و فناوریهای مدیریتی دانشگاه و اجرای مصوبات آن؛
اکرم وحدانی / کارشناس مسئول سیستم ها و روشها
شماره تماس: 05831511167
شرح وظایف:
ـ تدوین برنامه اجرایی اصلاح سیستمها، روشها و فرآیندهای دانشگاه
ـ احصاء، مستندسازی، آموزش، اصلاح، بهسازی و هوشمندسازی سیستمها، روشها و فرآیندهای اداری با همکاری واحدهای ذیربط
ـ طراحی و استقرار مدیریت چرخه بهره وری در واحدهای ستادی و عملیاتی و تشکیل کمیته های فنی آن و انجام امور مربوطه
ـ پیگیری، نظارت و اجرای کلیه امورات مربوط به واگذاری خدمات و وظایف قابل واگذاری دانشگاه به بخش غیردولتی
ـ پیگیری جهت تکمیل پایگاه اطلاعات مجوزهای دانشگاه و انجام کلیه امور مربوطه در راستای بهبود فضای کسب و کار
ـ پیگیری، نظارت و اجرای برنامه های تحول اداری (نظام مدیریت عملکرد، نظام مدیریت دانش و پیشنهادها، رصد اشتغال، بانک اطلاعات مدیران، برنامه راهبردی و عملیاتی و ...) با همکاری و مشارکت واحدهای تابعه
مرضیه یعقوبی / کارشناس تحول اداری
شماره تماس: 05831511189
سمیرا بختیاری / کارشناس تحول اداری
شماره تماس: 05831511194