parcham جهش تولید با مشارکت مردم

 

کمیل قدوسی / مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه 
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
سابقه خدمتی: 18 سال
پل ارتباطی: 05831511115
ایمیل: ko.ghoddousi@yahoo.com


شرح وظایف:

ـ نظارت بر حسن اجرای ساختار و تشکیلات مصوب دانشگاه

ـ مطالعه، بررسی و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات طرح های طبقه بندی مشاغل و ارتقاء مسیر شغلی کارکنان دانشگاه

ـ مطالعه، بررسی و ارائه پیشنهادهای بازنگری، اصلاح و بهبود ساختار، تشکیلات سازمانی و مشاغل به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع

ـ نظارت و مشارکت در نیازسنجی و برگزاری برنامه های آموزشی برای توسعه و توانمندسازی مدیران و کارکنان دانشگاه

ـ مطالعه و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری، توسعه و ترویج مفاهیم تحول در دانشگاه

ـ ارائه راهنمایی و مشاوره درباره اصلاح، بهسازی و ارتقاء سیستم ها و روشهای ارائه خدمات به واحدهای تابعه دانشگاه

ـ استقرار و توسعه نظام جامع مدیریت دانش، یادگیری سازمانی، مدیریت عملکرد، مدیریت بهره وری، واگذاری خدمات و فعالیتها با همکاری واحدهای تابعه دانشگاه



کارکنان مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه

یوسف داوری / کارشناس مسئول مهندسی سازمان و مشاغل

شماره تماس: 05831511180


شرح وظایف:

ـ انجام مطالعات مستمر در زمینه مهندسی و ارزیابی و ارائه پیشنهادات لازم به منظور جاری نگه داشتن طرح ها

ـ ابلاغ بخشنامه های مهندسی مشاغل به واحدها و نظارت بر اجرای صحیح آنها

ـ آموزش کارکنان امور اداری واحدهای تابعه در خصوص اجرای بخشنامه ها و طرح های مهندسی مشاغل

ـ نظارت و کنترل مدارک ارسالی از سوی واحدهای تابعه جهت طرح در کمیته اجرایی مهندسی مشاغل

ـ نظارت بر ارتقاء رتبه های شغلی کارکنان مطابق با آئین نامه مهندسی مشاغل

ـ بررسی و تایید ارتقاء طبقات شغلی کارمندان مطابق با آئین نامه مهندسی مشاغل


 


اکرم مسافرتی / کارشناس مسئول مهندسی مشاغل

شماره تماس: 05831511153

شرح وظایف:

ـ انجام مطالعات مستمر در زمینه مهندسی و ارزیابی و ارائه پیشنهادات لازم به منظور جاری نگه داشتن طرح ها

ـ ابلاغ بخشنامه های مهندسی مشاغل به واحدها و نظارت بر اجرای صحیح آنها

ـ آموزش کارکنان امور اداری واحدهای تابعه در خصوص اجرای بخشنامه ها و طرح های مهندسی مشاغل

ـ نظارت و کنترل مدارک ارسالی از سوی واحدهای تابعه جهت طرح در کمیته اجرایی مهندسی مشاغل

ـ نظارت بر ارتقاء رتبه های شغلی کارکنان مطابق با آئین نامه مهندسی مشاغل

ـ بررسی و تایید ارتقاء طبقات شغلی کارمندان مطابق با آئین نامه مهندسی مشاغل




زینب اسلامی / کارشناس مهندسی مشاغل

شماره تماس: 05831511153

شرح وظایف:

ـ انجام مطالعات مستمر در زمینه مهندسی و ارزیابی مشاغل و ارائه پیشنهادات لازم به منظور جاری نگه داشتن طرحها

ـ نظارت بر ارتقاء طبقات شغلی کارکنان با توجه به قوانین و مقررات موجود و ضوابط اجرایی مهندسی مشاغل

ـ نظارت بر ارتقاء شغلی ( پایه ، ارشد ، خبره و عالی ) کارکنان مطابق با آئین نامه های مهندسی مشاغل

ـ نظارت و کنترل مدارک ارسالی از سوی واحدهای تابعه جهت طرح در کمیته اجرایی مهندسی مشاغل

ـ ارائه پیشنهادهای مرتبط با ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان دانشگاه بر اساس ضوابط و مقررات جاری

ـ بررسی و تایید تجربه مربوط و مشابه و تجارب بخش غیردولتی




مهران محمدنیا / کارشناس مهندسی مشاغل

شماره تماس: 05831511180

شرح وظایف:

ـ انجام مطالعات مستمر در زمینه مهندسی و ارزیابی مشاغل و ارائه پیشنهادات لازم به منظور جاری نگه داشتن طرحها

ـ نظارت بر ارتقاء طبقات شغلی کارکنان با توجه به قوانین و مقررات موجود و ضوابط اجرایی مهندسی مشاغل

ـ نظارت بر ارتقاء شغلی ( پایه ، ارشد ، خبره و عالی ) کارکنان مطابق با آئین نامه های مهندسی مشاغل

ـ نظارت و کنترل مدارک ارسالی از سوی واحدهای تابعه جهت طرح در کمیته اجرایی مهندسی مشاغل

ـ ارائه پیشنهادهای مرتبط با ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان دانشگاه بر اساس ضوابط و مقررات جاری

ـ بررسی و تایید تجربه مربوط و مشابه و تجارب بخش غیردولتی





فاطمه رضایی / مسئول آموزش مدیران و کارکنان

شماره تماس: 05831511189

شرح وظایف:

-دریافت و پیگیری اسناد بالادستی و تحلیل مقررات مرتبط با حوزه آموزش

-شناسایی نیازهای آموزشی و توسعه ای کارکنان و سازمان در سطوح مختلف با انجام ارزیابی ها، نظرسنجی ها، مصاحبه ها و ارزیابی ها

-نظارت بر فرآیند نیازسنجی آموزشی مراکز وابسته

-طراحی و توسعه برنامه‌ها، دوره‌ها، کارگاه‌ها و مواد آموزشی مؤثر و جذاب با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف مانند آموزش الکترونیکی، مربیگری، راهنمایی،

-برگزاری دوره های آموزشی و نیز نظارت بر برگزاری دوره های آموزشی توسط مراکز آموزشی وابسته بر اساس خط مشی ها و برنامه ریزی های تعیین شده

-تهیه، تدوین و ارسال بسته آموزشی به تمام مراکز وابسته

-شرکت در جلسات و هماهنگی با واحدهای بالادستی

-اجرای فرایند آموزش طبق دستوالعمل نظام آموزش کارکنان ( طراحی ، برنامه ریزی، اجرا، ارزیابی و اثربخشی)

-انجام نیازسنجی آموزشی مدیران پایه و میانی واحدهای دانشگاه

-بررسی رزومه اساتید و مدرسین دوره های بهبود مدیریت

-تشکیل کمیته های آموزش و کارگروه‌های مختلف آموزشی و تصمیم ‌گیری ‌ در حوزه‌ها و مسائل ‌آموزشی سازمان با همکاری مدیران، ذینفعان، ارائه دهندگان خدمات و کارشناسان

-ثبت اطلاعات مدیران در سامانه آموزش الکترونیک

-همکاری و هماهنگی با موسسات وابسته در مدیریت و اجرای دوره‌های آموزشی

-برنامه ریزی جهت پرداخت مناسب حق الزحمه و حق التدریس مدرسین و عوامل اجرائی دوره های آموزشی

-نظارت بر اجرای دوره‌های برگزار شده در مراکز وابسته بر اساس دستورالعملهای اجرائی

-تأمین امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و انجام امور پشتیبانی و خدماتی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی

-مدیریت بودجه آموزشی، منابع، امکانات، تجهیزات و سوابق.بررسی و تجزیه و تحلیل بودجه مورد نیاز جهت آموزش کارکنان و پیشنهاد بودجه سالیانه جهت امور مربوطه

-درخواست اعتبار مورد نیاز آموزش برابر برنامه و تقویم آموزشی

-کنترل و نظارت بر انتخاب اساتید دوره ها و تفاهم نامه های آموزشی مربوطه

-پیگیری تامین مالی منابع آموزشی از واحدهای متولی

-مدیریت سامانه‌های آموزشی و پاسخگویی به کاربران سامانه

-انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود

-ثبت نام شرکت کنندگاه در کلاس آموزشی

-تهیه گزارشات درخواستی

-آموزش رابطین آموزشی واحدها در حوزه مدیران واحد و آموزش آنها






سمیه رمضانی / کارشناس آموزش

شماره تماس: 05831511147

شرح وظایف:

ـ آموزش رابطین آموزشی واحد ها در حوزه مدیران واحد و آموزش آنها

ـ ثبت نام شرکت کنندگاه در کلاس آموزشی

ـ دریافت و پیگیری اسناد بالادستی و تحلیل مقررات مرتبط با حوزه آموزش

ـ تدوین سیاست‌ها، راهبردها و الگوهای آموزشی و توسعه کارکنان بر اساس اهداف و ارزش‌های سازمان

ـ تشکیل کمیته های آموزش و کارگروه‌های مختلف آموزشی و تصمیم ‌گیری ‌ در حوزه‌ها و مسائل ‌آموزشی سازمان با همکاری مدیران، ذینفعان، ارائه دهندگان خدمات و کارشناسان

ـ تدوین، سازماندهی  و بروزرسانی دستورالعمل‌های مورد نیاز آموزشی با رعایت استانداردهای مربوطه

ـ توجیه خط مشی کیفیت و دستورالعملهای اجرائی تضمین کیفیت آموزش به مراکز آموزشی وابسته و تشویق بمنظور جلب مشارکت آنان در اجرای روشهای تضمین کیفیت

ـ تعامل و ارتباط با وزارت متبوع و سازمان اداری و استخدامی در حوزه آموزش




دلاور ریحانی / کارشناس مسئول مهندسی سازمان

شماره تماس: 05831511139

شرح وظایف:

ـ مطالعه قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و آئین نامه های مربوط به مهندسی سازمان و تشکیلات و ابلاغ، آموزش و نظارت بر اجرای صحیح آنها؛

ـ بررسی، مطالعه و تجزیه و تحلیل ساختار و تشکیلات تفصیلی دانشگاه و پیگیری جهت ارتقاء و توسعه آن؛

ـ  پیگیری، دریافت و بررسی پیشنهادهای تغییر ساختار و تشکیلات از جانب واحدهای تابعه در چهارچوب ضوابط و ارائه نظرات کارشناسی؛

ـ پیگیری اخذ شناسه ملی برای دانشگاه، واحدهای سازمانی تابعه و پست های سازمانی؛

ـ  بررسی، ایجاد و اعلام پست های سازمانی جهت آزمونهای استخدامی، تبدیل وضع نیروهای ایثارگر، قرارداد کار معین و طرح پزشک خانواده و ...؛


 

ملیحه پاکزاد / کارشناس مهندسی سازمان

شماره تماس: 05831511139

شرح وظایف:

ـ مطالعه قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و آئین نامه های مربوط به مهندسی سازمان و تشکیلات و ابلاغ، آموزش و نظارت بر اجرای صحیح آنها؛

ـ بررسی، مطالعه و تجزیه و تحلیل ساختار و تشکیلات تفصیلی دانشگاه و پیگیری جهت ارتقاء و توسعه آن؛

ـ  پیگیری، دریافت و بررسی پیشنهادهای تغییر ساختار و تشکیلات از جانب واحدهای تابعه در چهارچوب ضوابط و ارائه نظرات کارشناسی؛

ـ پیگیری اخذ شناسه ملی برای دانشگاه، واحدهای سازمانی تابعه و پست های سازمانی؛

ـ  بررسی، ایجاد و اعلام پست های سازمانی جهت آزمونهای استخدامی، تبدیل وضع نیروهای ایثارگر، قرارداد کار معین و طرح پزشک خانواده و ...؛



منصور عنایت / کارشناس مهندسی سازمان

شماره تماس: 05831511183

شرح وظایف:

ـ پیگیری، دریافت و بررسی پیشنهادهای تغییر ساختار و تشکیلات از جانب واحدهای تابعه در چهارچوب ضوابط و ارائه نظرات کارشناسی؛

ـ  پیگیری اخذ شناسه ملی برای دانشگاه، واحدهای سازمانی تابعه و پست های سازمانی؛

ـ  بررسی، ایجاد و اعلام پست های سازمانی جهت آزمونهای استخدامی، تبدیل وضع نیروهای ایثارگر، قرارداد کار معین و طرح پزشک خانواده و ...؛

ـ  هماهنگی و پیگیری به منظور برگزاری کمیته ساختار و فناوریهای مدیریتی دانشگاه و اجرای مصوبات آن؛





 اکرم وحدانی / کارشناس مسئول سیستم ها و روشها

شماره تماس: 05831511167

شرح وظایف:

 ـ تدوین برنامه اجرایی اصلاح سیستمها، روشها و فرآیندهای دانشگاه

ـ احصاء، مستندسازی، آموزش، اصلاح، بهسازی و هوشمندسازی سیستمها، روشها و فرآیندهای اداری با همکاری واحدهای ذیربط

ـ  طراحی و استقرار مدیریت چرخه بهره وری در واحدهای ستادی و عملیاتی و تشکیل کمیته های فنی آن و انجام امور مربوطه

ـ  پیگیری، نظارت و اجرای کلیه امورات مربوط به واگذاری خدمات و وظایف قابل واگذاری دانشگاه به بخش غیردولتی

ـ  پیگیری جهت تکمیل پایگاه اطلاعات مجوزهای دانشگاه و انجام کلیه امور مربوطه در راستای بهبود فضای کسب و کار

ـ پیگیری، نظارت و اجرای برنامه های تحول اداری (نظام مدیریت عملکرد، نظام مدیریت دانش و پیشنهادها، رصد اشتغال، بانک اطلاعات مدیران، برنامه راهبردی و عملیاتی و ...) با همکاری و مشارکت واحدهای تابعه






مرضیه یعقوبی / کارشناس تحول اداری

شماره تماس: 05831511189

  1. شرح وظایف:
  2. - تدوین برنامه اجرایی اصلاح سیستم ها، روش ها و فرآیندهای دانشگاه
  3. - ارائه راهنمایی، مشاوره و آموزش به واحدهای تابعه دانشگاه درباره اصلاح، بهسازی و ارتقاء فرآیندها
  4. - استقرار، پایش، ارزیابی، آموزش و بکارگیری نظام مدیریت دانش و نظام ثبت پیشنهادها در دانشگاه
  5. - همکاری در استقرار نظام مدیریت عملکرد و انجام ارزیابی عملکرد دانشگاه
  6. -تدوین و اجرای برنامه های فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای مناسب برای تحقق تحول در نظام اداری
  7. - همکاری در استقرار و اجرای چرخه مدیریت بهبود بهره وری در دانشگاه
  8. - هماهنگی و پیگیری اجرای برنامه راهبردی و عملیاتی دانشگاه با مشارکت واحدهای مربوطه
  9. - همکاری در ثبت واحدها و فعالیت های قابل واگذاری دانشگاه در سامانه مربوطه 
  10. - پیگیری برای ثبت تغییرات و بروزرسانی بانک اطلاعات مدیران دانشگاه

  11.  

سمیرا بختیاری / کارشناس تحول اداری

شماره تماس: 05831511194

 

  1. شرح وظایف:
  2. - تدوین برنامه اجرایی اصلاح سیستم ها، روش ها و فرآیندهای دانشگاه
  3. - ارائه راهنمایی، مشاوره و آموزش به واحدهای تابعه دانشگاه درباره اصلاح، بهسازی و ارتقاء فرآیندها
  4. - استقرار، پایش، ارزیابی، آموزش و بکارگیری نظام مدیریت دانش و نظام ثبت پیشنهادها در دانشگاه
  5. - همکاری در استقرار نظام مدیریت عملکرد و انجام ارزیابی عملکرد دانشگاه
  6. -تدوین و اجرای برنامه های فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای مناسب برای تحقق تحول در نظام اداری
  7. - همکاری در استقرار و اجرای چرخه مدیریت بهبود بهره وری در دانشگاه
  8. - هماهنگی و پیگیری اجرای برنامه راهبردی و عملیاتی دانشگاه با مشارکت واحدهای مربوطه
  9. - همکاری در ثبت واحدها و فعالیت های قابل واگذاری دانشگاه در سامانه مربوطه 
  10. - پیگیری برای ثبت تغییرات و بروزرسانی بانک اطلاعات مدیران دانشگاه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید