parcham جهش تولید با مشارکت مردم

 

 

نام و نام خانوادگی : محمد رضا آذری خاکستر

سمت : مدیر امور مالی

سابقه کار : 20 سال

 مدرک و رشته تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت مالی دولتی

تلفن تماس :   05831511156

پست الکترونیکی : Azari2011iran@yahoo.com

 

 

شرح وظایف  :

1ـ برنامه ریزی و سازماندهی عملیات امور مالی در راستای استراتژی و اهداف تعیین  شده و ایفای نقش موثر د ر تحقق اهداف دانشگاهی

2ـ تهیه و تدوین صورتهای مالی از طریق نظارت مستمر بر عملیات امور مالی ،محاسباتی،نگهداری و تنظیم حسابها بر اساس آئین نامه مالی و ماملاتی

3- نظارت بر انجام کلیه عملیات امور مالی دانشگاه با رعایت  آیین نامه مالی و معاملاتی، نگهداری و تنظیم حساب ها و گزارش های مالی به روش حسابداری تعهدی طبق اصول و قوانین و مقررات مربوطه

4ـ مشارکت در تصمیم گیری تامین منابع مالی موجود و همچنین نظارت بر و ضعیت نقدینگی

5ـ نظارت بر مصرف اعتبارات دریافتی دانشگاه از طریق رسیدگی قبل و بعد از خرج

6ـ همکاری با هیات حسابرسان دیوان محاسبات مستقر در دانشگاه و حسابرسان منتخب هیات امناء



نام و نام خانوادگی : احسان عباس زاده

سمت : معاون امور مالی

سابقه کار : 20 سال

مدرک و رشته تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت مالی دولتی

تلفن تماس :   05831511192


شرح  وظلیف: 
1ـ اجرای صحیح آیین نامه و دستورالعمل های مالی و معاملاتی در امور مالی
2- نظارت بر اقدامات لازم جهت وصول مطالبات دانشگاه از موسسات و اشخاص ثالث
3-همکاری و تشریک مساعی با مدیر امور مالی در جهت بهبود روش ها و سیستم های مالی در راستای اجرای حسابداری تعهدی
4- همکاری در تهیه صورت های مالی  ستاد و واحدهای  تابعه
5-نظارت بر بستن حساب های پایان سال


محمدقربان حسینی / رئیس اداره حسابداری مدیریت / تلفن: 05831511155

شرح وظایف: 
1ـ گردآوری منابع لازم به منظور انجام اظهار نظر در خصوص تامین اعتبار اقلام درخواستی
2- نظارت بر نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه
3- بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواست های هز ینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت می نماید و یا منجر به پرداخت می شود
4.ـ کنترل مصرف اعتبارات  واحدهای تابعه از محل برنامه های تفاهم شده با ستاد
5ـ تعیین کد شناسه اعتبار اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه (حسابداری تعهدی)




حمیدرضا جلالی بجنوردی / رئیس اداره منابع و تامین اعتبار /  تلفن: 05831511157

شرح وظایف: 
1ـ نظارت بر تا مین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود.
2ـ همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری
-3ـ نظارت بر  چک های صادره و چک های باطل شده تا زمان حسابرسی و تصویب صورت های مالی و حفظ و حراست از آن ها
4ـ پاسخ گویی به مسئولین ذی ربط در خصوص وضعیت نقدینگی
5-نظارت بر بستن حساب های پایان سال
6-تهیه و تنظیم صورتهای مالی و همکاری با حسابرس مستقل دانشگاه



ملیحه علی محمدزاده / کارشناس اداره منابع و تامین اعتبار(تنظیم حساب) / تلفن: 05831511157

شرح وظایف:
1ـ نظارت بر نگهداری مناسب اسناد و مدارک مالی
2- ارائه گزارش های مالی لازم به مراجع استفاده کننده
3ـ -نظارت بر بستن حساب ها از طریق سیستم مکانیزه و نظارت بر نگهداری مطلوب آنها
4ـ  -کنترل نهایی اسنادبه منظور اطمینان حاصل کردن از صحت انجام کنترل هانگه داری حساب سپرده و تضمین های اخذشده بابت قراردادهاو صورت وضعیت ها-همکاری جهت تهیه صورت مغایرت های بانکی مالی



منا مقیمی / کارشناس اداره منابع و تامین اعتبار(تنظیم حساب) / تلفن: 05831511157

شرح وظایف: 
1ـ نظارت بر نگهداری مناسب اسناد و مدارک مالی
2- ارائه گزارش های مالی لازم به مراجع استفاده کننده
3ـ -نظارت بر بستن حساب ها از طریق سیستم مکانیزه و نظارت بر نگهداری مطلوب آنها
4ـ  -کنترل نهایی اسنادبه منظور اطمینان حاصل کردن از صحت انجام کنترل هانگه داری حساب سپرده و تضمین های اخذشده بابت قراردادهاو صورت وضعیت ها-همکاری جهت تهیه صورت مغایرت های بانکی مالی

 


الهام ولی پور / کارشناس اداره منابع و تامین اعتبار(صدور چک) / تلفن: 05831511134

شرح وظایف: 

1-صدورحواله الکترونیک برای دستور پرداخت های صادر شده از طریق سیستم
2-انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب رئیس اداره حسابد اری منابع و تامین اعتبار که با توجه به نوع وظایف انجام آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد
3ـ ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به پرداخت به مهر «پرداخت شد»
4-رفع مغایرت های احتمالی فی مابین اداره اعتبارات و واحدهای تابعه واداره دفترداری و تنظیم حساب
5-بایگانی حواله های صادر شده

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید