parcham جهش تولید با مشارکت مردم

روز سه‌شنبه ۳مهر۱۴۰۳ با حضور دکتر براتی زاده معاون توسعه و جمعی از مدیران دانشگاه، بخشدار و اعضا شورا و دهیار بخش شیرین سو و اهالی روستای شورسو، خانه بهداشت این روستا افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، ‎خانه بهداشت روستای شورسو که در زمینی به مساحت 150 متر مربع و زیر بنای 75متر مربع به بهره برداری رسیده است، مردم روستاهای شورسو و پوست دره را تحت پوشش خدمات حوزه سلامت قرار می دهد.

گفتنی است، خانه بهداشت روستای کلاته اله قلی نیز در زمینی به مساحت 200 متر مربع و 75 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید که مردم  روستاهای کلاته اله قلی و محمد اراز را تحت پوشش خدمات حوزه سلامت قرار می دهد.

به گزارش وبدا، در پایان این برنامه‌ها، دکتر براتی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به اتفاق سرپرست شبکه بهداشت و درمان مانه از مراکز جامع سلامت کهنه جلگه و خرتوت بازدید کردند.
گفتنی است که اعتبار هر کدام از پروژه ها، 10 میلیارد ریال و در مجموع 20 میلیارد ریال بوده است. جمعیت تحت پوشش خانه بهداشت شورسو 832 نفر و جمعیت تحت پوشش خانه بهداشت کلاته اله قلی هم 859 نفر است.

لیست اخبار صفحه :10
در نشستی با حضور رئیس دانشگاه صورت گرفت؛  بررسی دغدغه های بسیج دانشجویی

در نشستی با حضور رئیس دانشگاه صورت گرفت؛ بررسی دغدغه های بسیج دانشجویی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، در ادامه بازدیدهای خود و در برنامه ای از قبل تعیین نشده و البته بنا به درخواست مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه، پای صحبت های وی نشست و دغدغه ها را شنید و البته مطالباتی هم از جامعه بسیج دانشجویی مطرح کرد.

هم سفره با دانشجویان

هم سفره با دانشجویان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان که به منظور بازدید از کیفیت طبخ شده و غذای ارائه شده به دانشجویان در سلف سرویس دانشکده پرستاری حضور یافته بود، پس از بازدید از بخش های مختلف آشپزخانه این دانشکده، با دانشجویان همسفره شد و دانشجویان نیز بی واسطه مسائل و دغدغه های خود را در نهار مشترک با رئیس دانشگاه و جمعی از معاونان وی در میان گذاشتند.

بهره بردای از بخش دیالیز شهر راز در آینده نزدیک

بهره بردای از بخش دیالیز شهر راز در آینده نزدیک

معاون توسعه دانشگاه در سفر به شهرستان رازوجرگلان، از بخش دیالیز شهر راز بازدید کرد؛ بخشی که عملیات عمرانی آن تکمیل و به دستگاه های جدید دیالیز تجهیز شده است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

بازدید معاونان توسعه و آموزشی دانشگاه از بیمارستان امام علی (ع)

بازدید معاونان توسعه و آموزشی دانشگاه از بیمارستان امام علی (ع)

روز گذشته دکتر براتی زاده و دکتر اسماعیلی معاونان توسعه و آموزشی دانشگاه، با حضور در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، از برخی بیماران بستری در این بیمارستان عیادت و با همکاران شاغل در این بیمارستان نیز گفت و گو کردند و به صورت میدانی در جریان دغدغه های همکاران قرار گرفتند.

جلسه بررسی نحوه توزیع تشویقی زایمان بی درد

جلسه بررسی نحوه توزیع تشویقی زایمان بی درد

جلسه بررسی نحوه توزیع تشویقی زایمان بی درد با حضور دکتر براتی زاده معاون توسعه دانشگاه و سایر معاونان دانشگاه در محل سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید