parcham جهش تولید با مشارکت مردم

روز سه‌شنبه ۳مهر۱۴۰۳ با حضور دکتر براتی زاده معاون توسعه و جمعی از مدیران دانشگاه، بخشدار و اعضا شورا و دهیار بخش شیرین سو و اهالی روستای شورسو، خانه بهداشت این روستا افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، ‎خانه بهداشت روستای شورسو که در زمینی به مساحت 150 متر مربع و زیر بنای 75متر مربع به بهره برداری رسیده است، مردم روستاهای شورسو و پوست دره را تحت پوشش خدمات حوزه سلامت قرار می دهد.

گفتنی است، خانه بهداشت روستای کلاته اله قلی نیز در زمینی به مساحت 200 متر مربع و 75 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید که مردم  روستاهای کلاته اله قلی و محمد اراز را تحت پوشش خدمات حوزه سلامت قرار می دهد.

به گزارش وبدا، در پایان این برنامه‌ها، دکتر براتی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به اتفاق سرپرست شبکه بهداشت و درمان مانه از مراکز جامع سلامت کهنه جلگه و خرتوت بازدید کردند.
گفتنی است که اعتبار هر کدام از پروژه ها، 10 میلیارد ریال و در مجموع 20 میلیارد ریال بوده است. جمعیت تحت پوشش خانه بهداشت شورسو 832 نفر و جمعیت تحت پوشش خانه بهداشت کلاته اله قلی هم 859 نفر است.

  • 1403/06/21 - 07:09
  • - تعداد بازدید: 24
  • - تعداد بازدیدکننده: 24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

راه اندازی مرکز دیالیز رازوجرگلان

با حضور مسئولان، مرکز دیالیز رازوجرگلان مستقر در شهر راز، راه اندازی شد تا بیماران دیالیزی این شهرستان، در نزدیک‌ترین محل خدمات لازم را دریافت کنند.
به گفته دکتر براتی زاده معاون توسعه دانشگاه، این مرکز در زیربنای ۱۲۰ متر مربع راه اندازی شده و حدود ۳۰ میلیارد ریال برای احداث و تجهیزات آن از جمله ۳ دستگاه دیالیز، هزینه شده است.
رئیس شبکه بهداشت و‌ درمان رازوجرگلان نیز ابراز کرد: تعداد ۱۲ بیمار دیالیزی شناخته شده در این شهرستان وجود دارد و ارائه خدمات لازم به این بیماران که پیش از این راهی شهرستان های همجوار می شدند، در شهرستان رازوجرگلان صورت خواهد گرفت.
گفتنی است که این مرکز به نام مرکز دیالیز شهید نعیمی نامگذاری شده است و خانواده این شهید والامقام به عنوان خیر، در تجهیز این مرکز مشارکت داشته اند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 49003
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید