parcham جهش تولید با مشارکت مردم

روز سه‌شنبه ۳مهر۱۴۰۳ با حضور دکتر براتی زاده معاون توسعه و جمعی از مدیران دانشگاه، بخشدار و اعضا شورا و دهیار بخش شیرین سو و اهالی روستای شورسو، خانه بهداشت این روستا افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، ‎خانه بهداشت روستای شورسو که در زمینی به مساحت 150 متر مربع و زیر بنای 75متر مربع به بهره برداری رسیده است، مردم روستاهای شورسو و پوست دره را تحت پوشش خدمات حوزه سلامت قرار می دهد.

گفتنی است، خانه بهداشت روستای کلاته اله قلی نیز در زمینی به مساحت 200 متر مربع و 75 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید که مردم  روستاهای کلاته اله قلی و محمد اراز را تحت پوشش خدمات حوزه سلامت قرار می دهد.

به گزارش وبدا، در پایان این برنامه‌ها، دکتر براتی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به اتفاق سرپرست شبکه بهداشت و درمان مانه از مراکز جامع سلامت کهنه جلگه و خرتوت بازدید کردند.
گفتنی است که اعتبار هر کدام از پروژه ها، 10 میلیارد ریال و در مجموع 20 میلیارد ریال بوده است. جمعیت تحت پوشش خانه بهداشت شورسو 832 نفر و جمعیت تحت پوشش خانه بهداشت کلاته اله قلی هم 859 نفر است.

  • 1403/05/14 - 12:37
  • - تعداد بازدید: 47
  • - تعداد بازدیدکننده: 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree
حضور معاون توسعه دانشگاه در گفتگوی ویژه خبری شبکه اترک؛

بهره مندی عادلانه تمام شهروندان از خدمات بهداشتی و درمانی

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی شامگاه شنبه 13مردادماه1403 با حضور در گفت و گوی خبری صدا و سیمای استان، با تأکید بر بهره‌مندی عادلانه تمام شهروندان از خدمات بهداشتی و درمانی، از افتتاح و راه‌اندازی پایگاه‌های بهداشتی خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح پزشک خانواده و نظام اجرا و ارائه خدمات به تمام شهروندان، روز گذشته سه پایگاه سلامت و دو خانه بهداشت در بجنورد افتتاح و راه اندازی شد و به زودی 9 پایگاه دیگر نیز به چرخه خدمت رسانی وارد می شود. دکتر حسن براتی زاده با بیان اینکه در دولت سیزدهم احداث 56 مرکز بهداشتی و درمانی مصوب شد، افزود: دو سوم از این مراکز افتتاح شده است و بقیه نیز در راستای خدمت به مردم راه اندازی خواهند شد. وی خاطرنشان کرد: بیشتر طرح های مصوب در مناطق روستایی و محروم بنا شده اند و با راه اندازی آن ها برای نخستین بار خدمات بهداشتی و درمانی به این مناطق ارائه می شود. دکتر براتی زاده عنوان کرد: راه اندازی این پروژه های بهداشتی دسترسی مردم به خدمات بهداشتی را راحت تر و تسهیل می کند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 48491
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید