دوره آموزشی آشنایی با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه های علوم پزشکی

چهارشنبه ١٦ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١:٤ ق.ظ   ( بازدید : 526 نفر )


جلسه و دوره آموزشی آشنایی با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه های علوم پزشکی به روش آموزش ایستگاهی در بیمارستان امام حسن (ع) برگزار شد

 دکتر سید احمد هاشمی در جلسه آشنایی با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی، تاکید کرد: دوره‌های مدیریت امور مالی، به‌صورت دائمی با برنامه‌ریزی مشخص برای معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شود.
وی ادامه داد: اجرای برنامه هایی نظیر کارگاه‌های توانمندسازی مدیران و تبیین اهمیت آن، پیشروی برنامه های آموزشی سابق دانشگاه است که اجرای آن با قوت تداوم می یابد.
وی با بیان اینکه دوره‌های مدیریت امور مالی در دانشگاه علوم پزشکی در بازه های زمانی مختلف اجرایی شده است، تصریح کرد: برگزاری این دوره ها در آینده به‌صورت مدون و با برنامه ریزی ادامه یابد.
دکتر هاشمی گفت: یک تصمیم مدیریتی ممکن است در تحقق اهداف موثر و یا دانشگاه را به چالش بیاندازد که بستگی به توانمندی مدیر در تصمیم گیری دارد.
وی نتیجه آشنایی مدیر با اصول مدیریت را فعالیت پویای دانشگاه در تحقق اهداف و اجرای برنامه ها دانست. 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی نیز در این جلسه اظهار کرد: نگاه ویژه به مدیریت مدون دلگرمی برای حرکت به سمت توسعه است.
دکتر محمود عباسی اضافه کرد: خط مشی مدیریت دانشگاه حرکت به سمت رفتار و باور توانمندی ها است تا خروجی جلسات از حالت کلیشه خارج شود.
برپایه این گزارش در پایان این جلسه سرپرست و معاونین دانشگاه در ایستگاه‌های مختلف مربوط به فرآیند مناقصات، الزامات قراردادها و ایستگاه های مختلف مربوط به امور مالی شرکت کردند.

 


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۰ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۱۸ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۰ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...