انجام اقدامات جهادی بزرگ در دانشگاه با اجرای طرح تحول نظام سلامت

چهارشنبه ٢٠ اردیبهشت ١٣٩٦ ساعت ١٣:١٣ ب.ظ   ( بازدید : 398 نفر )


انجام اقدامات جهادی بزرگ در دانشگاه با اجرای طرح تحول نظام سلامت

با اجرای برنامه تحول نظام سلامت اقدامات جهادی بزرگی در دانشگاه انجام پذیرفته است .

به گزارش « وبدا » معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با تاکید بر این مطلب اظهار داشت : بهبود و ارتقای زیرساخت های دانشگاه در قالب اجرای طرح تحول سلامت توانسته است فرآیندهای ارائه خدمات را به خوبی بهبود بخشد.

دکتر « عباسی » تصریح کرد : از جمله این اقدامات ارزشمند می توان به توسعه اورژانس بیمارستان ها،توسعه بخش های زایمانی و افزایش تخت های  ال دی آر ،ارتقای هتلینگ بیمارستان ها ، توسعه تخت های ویژه ، راه اندازی بخش تشخیص و درمان سرطان و هم چنین کلینیک های ویژه در بجنورد ، شیروان و جاجرم  اشاره نمود.

وی اضافه کرد : افزایش سهم بخش دولتی در قسمت خدمات سرپایی ویزیت ، با راه اندازی کلینیک های ویژه افزایش یافته و با تعرفه پایین تر در قالب ارتقای ویزیت و کاهش پرداختی از جیب مردم در حوزه روستایی به 3 درصد و در حوزه شهری به 6 درصد از دیگر اقدامات خوبی بوده که اتفاق افتاده است.

این مسئول همچنین به بحث انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت : جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی از قومیت های مختلف این استان با همدلی در 29 اردیبهشت ماه در کنار دیگر اقشار جامعه پای صندوق های رأی خواهد آمد و با انسجام و وحدت موجبات نا امیدی دشمنان نظام را فراهم خواهیم آورد.


منبع : معاونت توسعه مدیریت و منابع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۸۰ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۲۱ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۴ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۹۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...