برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

چهارشنبه ٢٨ مهر ١٣٩٥ ساعت ١٣:٥٧ ب.ظ   ( بازدید : 2543 نفر )


هشتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش مفدا مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: ثبت نام این جشنواره از ابتدای مهر ماه آغاز شده و علاقمندان آثار فرهنگی خود را ارائه کردند.

مهندس"اسماعیل زاده " اظهار داشت: آثار هنری در مرحله دانشجویی این جشنواره توسط داوران دانشگاه و با توجه به آیتم های مد نظر وزارتخانه بررسی می شود و در مرحله بعد آثار برگزیده مورد بررسی داوران کشوری قرار می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره تمامی آثار هنری نظیر صنایع دستی،طراحی،صفحه آرایی،مقاله و سایر موارد هنری را شامل می شود.

مهندس"اسماعیلی" از اهداف برگزاری این جشنواره به تقویت فضای پر نشاط و انگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان، توسعه و تقویت مشارکت در فعالیت های فرهنگی و هنری خصوصا در کانون های فرهنگی هنری به منظور تربیت چند بعدی دانشجویان،ایجاد بستری برای بروز و ظهور استعدادهای هنری، شناسایی، معرفی، استفاده و تجلیل از نخبگان خالق و توانمند در زمینه های فرهنگی و هنری؛ ترویج فرهنگ سلامت با بهره مندی از ابزار هنر اشاره کرد.

به گفته وی محورهای مورد تأکید این جشنواره شامل اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اخلاق اسلامی و انسانی با بهره گیری از مدارا، مروت و انصاف و نیز نفی خشونت، کشتار، تروریسم و جنگ طلبی در راستای کوشش برای وفاق ملی و صلح جهانی،انسجام و وفاق ملی از مسیر همدلی و همزبانی، اقتدار ایرانی در کنار تعامل عزتمندانه با جهان است.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
اطلاعیه 1 (۱۴۴۷۹ بازدید)
مرخصی زایمان (۵۹۱۴ بازدید)
دستور العمل حقوقی (۳۴۲۰ بازدید)
قانون نظام هماهنگ (۲۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...